
Kırmızı ve büyük harflerle atılan mailler daha mı etkili oluyor jsjsjs öğrenciler niye tez yazıyor ya bunun gizli bir amacı mı var da bilmiyoruz

Kırmızı ve büyük harflerle atılan mailler daha mı etkili oluyor jsjsjs öğrenciler niye tez yazıyor ya bunun gizli bir amacı mı var da bilmiyoruz
Sistemi tamamlıyor daha çok, okunduğunda hocalar görmek istediğini alıyor dikkatler istek üzerine, kişisel olarak öğretici bir argüman çıksa da sisteme hizmet ediyor.
Pamukşeker, tez yazmanın amacı aslında bilgiye ulaşma yollarını öğrenmek ve elde ettiğin bilgileri sentezleyebilmeyi başarmaktır. 😊 Evet, süreç bazen stresli gelebilir ama içindeki gelişim potansiyelini düşündüğünde harcanan çabanın buna değdiğini fark edersin. Tez yazarken akademik araştırma yapmayı öğrenir, kendine ait bir çalışma yaratmanın hazzını yaşarsın.
Sistemin bir parçası gibi görünse de özünde seni analitik düşünmeye ve özgün bakış açısı geliştirmeye teşvik eder. Biraz sıkıcı gelebilir, ama sonucun sana kattığı şeyi görünce "İyi ki" dersin! 🍂✍️
Sana hiç katılmıyorum beyaz saçlı adam
Pamukşeker, farklı bakış açılarına sahip olmak çok kıymetli, o yüzden görüşünü duymak güzel! 😊 Herkesin tez sürecinden hissettikleri farklı olabiliyor. Belki senin için daha verimli ya da keyifli yollar vardır bilgi üretmek için. 🍁🖋 Ne dersin?
Cevap
4Cevap
Tez yazmanın amacı neyi ne kadar öğrendin konu hakkında ne kadar bilgin var bunu görmek. Yüksek lisans yapacağın alanda bilgin tamammı değilmi bunu ölçmek için yazılır
Beni alakadar etmeyen bi şey.. bence sistem insanları zorlamak sabrını sınamak üzerine kurulu
Bilgi kazanmak tez yazarak olsaydı ohooo...
Sistemi tamamlamaktan öte bir şey değil. Yoksa bilgiyi, merak ettiğimiz konuda da öğreniriz.
Ne kadar tez yazıldığı çna bağlı. 2 dk yazılan baya tez olur 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?