Karma eğitimin ne gibi bir faydası var yazar mısınız?

Kendi fikrimi yazıyorum her gün kızlar neden böyle erkekler neden böyle tarzında sorular soruluyor her sitede kadın erkek kavgası var yani sanki erkekler ile kadınlar toplum içerisinde hiç iletişim kurmuyormuş çok uzakmış birbirine insan değil de farklı türde canlılarmış gibi bakıyor öyleyse karma eğitimin ne faydası var karma eğitim kadın ile erkeğin iletişimi birbirini tanıması anlaması için gerekli değil miydi belli ki hiçbir işe yaramıyor sadece millet evlenmeden sevgili yapıyor işte kadınlar ayrı erkekler ayrı okusa daha iyi

Karma eğitimin ne gibi bir faydası var yazar mısınız?
Cevapla