ÇALIŞAN KADIN MI ÇALIŞMAYAN KADIN MI? sebebiyle yazar mısınız?

Beyler aslında bu sorum size; Çok iyi bir konumda mesleğiniz var (savcı, kaymakam, hakim, doktor gibi) birisiyle tanıştınız ama kadın okumamış, çalışmıyor. Böyle diyince farklı düşünmeyin, kültürsüz değil. Bilakis, hanımefendi oturmasını kalkmasını giyimi de konuşmayı da biliyor kültürlü kendini geliştirmiş. Giyimi çok güzel temiz ve bakımlı. Fakat kadın sadece okumamış. Çalışmıyor. Siz de bu kişiyi gördünüz ama arkadaş ortamı ama başka bir yerde ve kendisinden etkilendiniz. Kendisine ulaştınız ve bu durumu öğrendiniz. Belki de o ana kadar hep çalışan kadın bulurum düşünceniz vardı kim bilir. Ne yapardınız? Ne düşünürdünüz? İster miydiniz? Yoksa istemez miydiniz? Sebepleriyle yazar mısınız arkadaşlar çok merak ediyorum. Çevremde çoğu erkekte memur kadın isteme gibi şeyler gördüm o da çalışıyor ben de bu devir de anca geçinilir... gibi cümleler. Bana objektif güzelce yorum yapar mısınız dalga geçmeden :)
ÇALIŞAN KADIN MI ÇALIŞMAYAN KADIN MI? sebebiyle yazar mısınız?
Cevapla