Türkiye'de insanlar ne kadar bu kadar memurluk için uğraşıyor?

Şöyle bir yurtdışından baktığım zaman, gereksiz bir memur nüfusu var, ve insanlar memur olmaya endeksli hayal kuruyorlar, komik :D... Üniversite öğrencisi okulunu bitirip iş bulmaya çalışıyor, okuduğun süre boyunca staj yap 2-3 sene, iş deneyimin olsun, mesela... İnsanlar bir şeyler için çabalamıyorlar, neden? Okumaya yoklar çalışmaya yoklar, hatta üretmeye yoklar, bu nasıl bir memleket?

Türkiye'de insanlar ne kadar bu kadar memurluk için uğraşıyor?
Cevapla