Sizce içimdeki suçluluk hissi ve vicdan azabından nasıl kurtulurum?

Ben öğretmenim de. Kpss kurs ve platformlarina filan çok para yatırdım. En son da bir tane çok fazla övülen bir platformdan ders paketi aldım. Bir sürü kitap filan da gönderdiler kargoyla hatta. Zaten bu zamana kadar kaynak kitaplara da çok para verdim. Ama ani bir şekilde mesleği bırakma kararı aldım. Çünkü en son öğretmenlik yaptığım yerde öğretmenlik yapamadığımın ve mesleğin bana uymadığının kararını verdim. Kpss hazırlıklarını da ani bir şekilde bıraktım. Ama işte bu zamana kadar harcadigim para ve aldığım kitaplara çok acıyorum. Babamın parasından verdim hep. Çok vicdan azabı çekiyorum.

Sizce içimdeki suçluluk hissi ve vicdan azabından nasıl kurtulurum?
Cevapla