KPSS lisansa hazırlanıcam bu yıl başında 3. yılım olacaktı 2 yılla bıtırıyorum bu macereyı da kendınıze ıyı bakın olur mu?

Hepınızı inanın cok sevıyorum

Hepınızde bambaska yaralar bambaska eksıklıkler var

Yasak bır ılıskı yaşarsanız bıle karsınızdaki kadına erkege iyi davranın saygılı olun

Hepinizi çok özlücemmmm 🥹

Cok defalarca gıtme kararı aldım başaramadım ama

Bu sefer olay bambaşka...

Asla dönmem

KENDINIZE IYI BAKIN GUZEL INSANLAR

KPSS lisansa hazırlanıcam bu yıl başında 3. yılım olacaktı 2 yılla bıtırıyorum bu macereyı da kendınıze ıyı bakın olur mu?
Cevapla