4 yıllık bölümümde 2 yıllık önlisans alıp bştşrmek istiyorum sizce?

Turizm işletmeciliği okuyorum. Bölümümü sevşyorum ancak 3. Sınıf olmam gerekşrken aptal almanca hocasının ihmalsizliği ve ekstra 1 ders yüzünden dönemim değil akts yetmediğinden tamamen yılım uzadı. Bu yıl 2. Sınıf alttan kalan derslerimi alıyorum tamamen. Bende araştırdım düşündğm arkadaşım söyleyince sklıma yattı varmış sanırım. Tüm dersleri verşnce 2 yıla ait ve en az 2 ortalama olunca önlisans diploması alabiliyormuşum. 4 hatta 5+ yıl okuyup kendimi yıpratmak istemşyorum bir yere varacağımıda düşünmüyprum öyle. Bu şekilde slıp tanıdığım sayesinde otelde çalışmaya başlayıp aynı zamandada dil kursuna vs gitmek istiyorum kendimi geliştirmek istşyorum. Ehliyeti vs halledip birikim yapmak istiyorum. Sizce mantıklı mı?

4 yıllık bölümümde 2 yıllık önlisans alıp bştşrmek istiyorum sizce?
Cevapla