Ne işi var erkeklerin ofis işlerinde sizcede tuhaf değil mi?

1940 lı erkekler elinden ne iş geliyorsa yaparmış öyle yetiştirillermiş konfor ve rahatlık aramazlarmış şimdikiler elime boya yağ bulaşmasın ay ben işçi önlüğü giyersem köle gibi hissederim vs gibi triplere giriyorlar şaka gibi koca bir erkek nesli nie böyle oldu nerede hata yaptık

Ne işi var erkeklerin ofis işlerinde sizcede tuhaf değil mi?
Cevapla