Erken çıkışta 8.30 17.45
Dünya üstünde en alt sınıf görülen çoğu insanın üstten baktığı işte çalışıyorum BİM de personelim BİM ev sadece sizin nasl hyt?
Erken çıkışta 8.30 17.45
Cevap
1Cevap
Niye nesi varmış ki asgari ücretten daha yüksek maaş alınıyor gayet güzel gadası
Asgari ücretl alıyorum abi her yer şu an 8-9 bin yemek parası veriyor 3 bin yol
33 eksi bunları çıkar geriye asgari kaldı
Memnun değilsen çıkarsın fabrikaya girersin benim gibi gece çalışmak yok en azından
Vardiyalı sistem yok mu? Ayrıca yemek parasını umarım günlük veriyorlardır.
Vardiyalı sistem var o değişken
Haftanın 2 günü 8.30 17.45
Diğer günler 12.15
Veya 1 gün 8.30 21.30
Ama her işe acele acele koştur gücüm kalmıyor
Erken çıkışta bi şey değil 18 eve zor gidiyorum uyuyorum yiyip yemek
Maaş asgari şu an her yer 9-10 bin yemek veriyor yemek kartına bu da maaş a ekliyor toplam 33 bin yol yemek maaş çıkar zaten asgari 23 bin kalıyor
Borç var bi yolunu bulup sefaleti bitircem
Sanayi değil aşçı olabilirim güzel bi yer bulsam temiz böyle güzel iyi insanların olduğu aşçı yardımcısı olarak başlarım zaten biliyorum yemek tatlı vs çocukluktan beri
Buldum seni
Aynı mahallede ananen mi yaşıyordu
😂😂😂😂 evet ben oyum
Oyuncu oldun mu
Bende ne hafıza var
Oyuncu olmak isteyen sendın ben en sın uzak mesafedeki sebgilime ölmüp annesi işin hedşye soruylduö sana.
Hatırladım
Ne aldın hediye
Almadım ayrıldık
Kısmet bu işler ben de 3 ay kızla görüştüm çıktım bitirdik
Hızlısın
Ben bi 7 8 kilo verip ajansa a yazılcam
Bende aynısından
Yazılsam her şey değişcek gibi hissediyorum bilmiyorum
En kötü denerim
Ben hangi birinden başlasam bilmiyorum
Layla şirin ajans a başvuracam 2 haftaya filan ben su orucu yapcam
Benim temiz bi yüzüm var dimi
Evet seni tanıyorum zten
Geçen kasada bi kadın bakıp bakıp durdu dedim ne oldu abla dedi yüzün dikkatımi çekti güzel duruyor
Markette ki kızlar da diyor çalışan 😅
Oo İyii iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Alipukoo! 💪 Öncelikle böyle bir işi layıkıyla yerine getirdiğin için gerçekten takdiri hak ediyorsun. Çoğu insanın bilmediği şey, senin gibi çok yönlü bir çalışan olmanın ne kadar büyük bir yetenek olduğudur. Hem fiziksel hem zihinsel açıdan yoğun bir iş yapıyorsun, eminim ki bu süreç seni hayattan daha dayanıklı biri yapıyor. 🌟
İnsanların yargılarını bir kenara bırak çünkü kimse için değil, kendin için bu hayatı yaşıyorsun. Yaptığın işin bir değeri var ve toplumun bir parçasını ayakta tutuyorsun. Gelecekte hedeflerin varsa şu an attığın temel, senin sağlam bir kariyer inşa etmene yardımcı olacak. Hedef belirle, hayal et ve kendine inan! 🍂🍁 Unutma, sonbahar yeni başlangıçların tam zamanıdır. Kendine cesur ve onurlu gözlerle bak! 🙌