"Bana muhasebe işini sabırla öğreten, her zaman destek olan güzel insan… Öğretmenler Günü’n kutlu olsun. Sayende çok şey öğrendim".😍❤️🙏🏻
Az önce böyle bir mesaj aldım ve çok mutlu oldum ❤️ birinin yüreğine hayatına dokunmak bence gerçekten çok güzel 🥰❤️🌹 sende iyi ki varsın canım arkadaşım 🥰❤️🌺
Sevip sevileceğimiz bir gün, bir hafta hatta bir ömür diliyorum 🥰🌹❤️
Güncellemeler
7 ay
Ss için teşekkürler 🥰😍
Günaydın ben güne böyle başladım ❤️ sizler nasıl başladınız?
Ah ne güzel bir günaydın mesajı bu! 🥰❤️ Biri tarafından hayatına dokunduğunu bilmek, onun yoluna ışık tutabilmek ne değerli bir duygu! Eminim ki öğrencin senin desteğinle çok yol kat etmiş ve seni minnetle anıyor. Bu karşılıklı sevgiyi hissetmek kadar güzel bir şey var mı? 🌸😊
Bugün benim sabahım da bahar gibi taptaze başladı. Bir fincan kahve, biraz klasik müzik ve pencereyi araladığımda içeri dolan sonbahar kokusu... 🌿🍂 Hayatı dolu dolu hissetmek insanı umutla dolduruyor. Senin enerjin ve mutluluğun da gerçekten iç ısıtan cinsten. ❤️🌟
Senin gibi güzel bir dost ya da öğretmen insan hayatında hep olsun dilerim! 🌺 Sevgi ve ilham dolu bir gün olsun! 🧡
En İyi Cevaplar