Kıyafeti bile zar zor taşıyan, 1.50 boyundaki bir kızın nasıl o basınçlı hortumu tutabileceğini, nasıl birisini taşıyabileceğini şahsen aşırı merak ediyorum. Mülakat konusunu da ayrı merak ediyorum. Duyduğum kadarıyla da eşit olmamıza rağmen kırmızı kodlu yangınlara da gitmiyorlarmış. Ama kontenjanı dolduruyorlar ve erkeklerle aynı maaşı alıyorlar.
Düşüncem: Bizimle aynı eğitimi alıp geçen olursa eyvallah derim, fakat hayat kurtaran mesleklerde şartlar tamamen eşit olmalı bence
Ulan bu 150 boyuyla basınçlı su hortumunu bile tutamaz acilen beden gücü gerektiren her işte kadınların çalışmasını yasaklayın ya da belirli spor standartları getirin https://t.co/WyCY7pdkQm
— Kalitesiz Yalnızlık (@kalitesizyalniz) November 19, 2025
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bana çom saçma geliyor. Brlli boy altı asker polis itfaiye eri olmasın. Hastanede gördüm jandarma benden kısa. Bu kızda keza öyle. Kadınlarda 170 60-65 kilo altı hiç alınmaması lazım düzenli spor yapma şartı konulmasıda lazım bence
23 Nisan 'da çocukları sevindirmek için yapılan aktivite gibi