Giresun'da itfaiyecilik okuyan genç kızın paylaşımı tepki çekmiş. Bu kız cidden hayat kurtabilir mi?

Kıyafeti bile zar zor taşıyan, 1.50 boyundaki bir kızın nasıl o basınçlı hortumu tutabileceğini, nasıl birisini taşıyabileceğini şahsen aşırı merak ediyorum. Mülakat konusunu da ayrı merak ediyorum. Duyduğum kadarıyla da eşit olmamıza rağmen kırmızı kodlu yangınlara da gitmiyorlarmış. Ama kontenjanı dolduruyorlar ve erkeklerle aynı maaşı alıyorlar.

Düşüncem: Bizimle aynı eğitimi alıp geçen olursa eyvallah derim, fakat hayat kurtaran mesleklerde şartlar tamamen eşit olmalı bence

Giresun'da itfaiyecilik okuyan genç kızın paylaşımı tepki çekmiş. Bu kız cidden hayat kurtabilir mi?
Cevapla