Canı yanan bir kadının ahı tutarmı? ah etmek gerk mi? yazdıkalrımı okuyup bana yardımcı olun lütfen.?

bir buçuk snelik bir ilişkim vardı.memleketten üni okumaya ggtiğide kndine sevgili yapıyor. beni onunla idare ediyor. memelekete gelince gelen mesajla anladım yaptığı şerefsizliği. snra kızla konuştum. kız onun beni sevmdğini idda edip benden haberi olduğunu söyledi. bn yıkıldım mahvoldum ama adam onunla devam etme kararı aldı ve gtti. aradan 3 ay gçti ki bu sürde bni defalarca aradı. dönmk için değil sesimi duymak içinmiş sdece. son aradığında açtım konuştuk onunla yapamadğnı beni sevdiğini öne sürdü ona biraz zaaman verirse ayrılcağını söyldi kabul ettim beni bir ay böyle oyaladı ben daha fazla tahhamül edemeyip bitirdim. aradan 10 gn gb bir zaman geçti baktım ki bunlar bayaağı mutlu olan bana oluyor içimin yangını artıyor aradım bu adamı hala kızı sevmedğini idda ederken benmle de olamayacağını ama beni sevdiğini benim yeterince ahımı aldığını onun da almak istmedğini söyldi. bende o hırsla kızla konuşacağımı söyledim ve konuştum bir aylık sürci anlattım kızın midsizliği bir yana kabul edip, ben ona güveniyorum rahatsız etme demesi de cabası oldu. şimdi bnim içim yangın yeri devam ediyorlar face de aylarca kızın foto video vs birşeyini beğenmeyen adam onun koyduğu kalpli fotoları beğendi.bu olaylar dün gerçekleşti taze yani. bu adam bunu seviyor mu? beni kullandı mı? ah etsem edemiyorumda? lütfen dalga geçiçi şeyer yazmayın
Canı yanan bir kadının ahı tutarmı? ah etmek gerk mi? yazdıkalrımı okuyup bana yardımcı olun lütfen.?
Cevapla