Zeynep Bastık bu küçük kardeşimize bir konser verse nasıl tatlı olur :(

Zeynep Bastık bu küçük kardeşimize bir konser verse nasıl tatlı olur :(

Zeynep Bastık'ı tanımıyorum, hiç dinlemedim. Ama daha 15 yaşında olan ve 99 saat sonra enkaz altından çıkıp bu şarkıcıyı isteyen birine neden bu kadar takıldınız? Neden yani cidden anlamıyorum başkasını, sevdiğinizi birini söylese hepiniz ay oy kıyamam yapardınız çok eminim. Düşüncelerinizi sorgulayıp bi empati yapın lütfen. Belki o kadının şarkılarını tekrar ede ede kendini motive etti? İlk çıktığımda onu dinleyeceğim diye düşündü ve gerçekleştirdi? Empati yoksunusunuz cidden. Şu durumda şöyle bir habere bile kendiniz sevmiyorsunuz diye atıp tutuyorsunuz. Bıktım sizin gibi insanlardan.
Ahh ser'sem, zâlim ve alaycı insan suretindeki hayvanlar sizden nefret ediyorum.
99 saat, gün hesabıyla kaç gün ediyor, bi hesaplayın bakalım, göçük altında kalanların bilinci bütünüyle gitmiştir, bir divâneden farkı kalmamıştır, belki kendinin öldüğünü ve mezara girdiğini sanıyordu kaç gündür. Hem yemek yok içmek yok, üstünde tonlarca ağırlık belki dört bir tarafı sıkışmış baskı basınç veriyor, hem soğuk belki havasız ve tozlu bir hava, hem vücudun atık ihtiyacı.
O serseri, zâlim, akılsız ve vahşî başınızı 1 saatliğine o kızın yerine sokun, eğer anlayamazsınız gidin daha dar bir yere sokun o zâlim başınızı ve ebedî olarak çıkarmayın.
Enkazda kalan bir insana söylenene bak. Bu kadar empatiden yoksun bu kadar bağnaz cahil insan olamaz. Yazıklar olsun size. O şok içinde günlerce kimsesiz aç susuz kalan kişiyi eleştiriyorlar. Beyin yoksunları
O kadar saat sonra sadece Zeynep Bastık deme sebebini konuşmamız gerekirken konser vermesini isteme sebebin? Depremzede diye kızın ağzından her çıkanın yerine getirilmesi mi gerekiyor? Yaşadıklarını hafif görmüyorum kesinlikle çünkü harbiden çok zor bir durum. Ama bana o kadar saat sonra enkaz altından çıkıp Zeynep Bastık müziği istiyorum demesi.. abes geldi ⑉
Cevap
20Cevap
çok üzücü bir durum umarım iyidir
İstemiş olabilir çünkü o anki şokla aklına ilk o gelmiş. Yazık günah 99. saat enkazın altında kalmış kolay değil, kızın psikolojisi yerle bir...
O enkaz altında kalmak gerçekten çok zor. Belki de orada aklında şarkıyı çalarak hayal etmiş, kurtarılınca da o şarkının çalmasını istemiş. Bu çoğunuza göre aptallık olabilir ama aslında öyle bir şey değil. Kim 99 saat bir enkaz altında kalabilir ki?
Bende çok korktum ama kendimden değil ailemden korktum zarar görmesinden ve insanların enkazda ailesi kalması beni çok üzdü o anı yaşamak çok kötüydü cidden psikolojik destek verilmesi lazım aslında depremde kalana enkazda kalana
abi mal mısınız, kız günlerdir enkazın altında ve tek derdiniz onun dinlediği şarkılar mı?
Şimdi bu soruyu neden sordunuz demek istiyorum
Çünkü Binlerce bilinçsiz
insanın binlerce bilinçsiz
yorumlarına maruz kalıyoruz
küçücük kıza ne laflar etmişler. Yuhhh
Şokta hepsi resmen. Millet can derdinde ne konseri onu da çok anlayamadım ama gerginliğimi minimum tutmaya çalışacağım. Umarım hayatının geri kalanında çok güzel bir yaşam sürer.
Görüşlere baktığımda KS de ne kadar boş insan olduğunu bir kez daha anlamış oldum. Yine şaşırtmadınız...
Evet mantıksız bir şey istemiş ama o durumda o psikolojide kim mantık ararki kurtulmuş ona bak sen umarım bir an önce pksikolojisi de düzelir kendine gelir
15 yaşında bir kızın üstelik enkaz altından cikmis bir kızın istediği şarkıyı bile eleştirenler görüyorum şaşkınım sadece
Görüşlere baktığımda KS de ne kadar boş insan olduğunu bir kez daha anlamış oldum. Yine şaşırtmadınız...
Şu Zeynep bastıktan nefret ediyorum neyini seviyorlar anlam verebilmis değilim
Kimileri o kızın sağlam olduğunu kendileri gibi normal olduğunu sanıyor yazık... o psikolojiyi yaşayan bilir...
Bilinçli bir istek olduğunu sanmıyorum hem o kadar saat enkazda kalan insan belkide kendini ölü bile sanıyordur
99 saat enkaz altında aç susuz, korku içinde ve psikolojisi yerle bir olmuş bir kız çocuğu. Suavi dinlemeyecekti herhalde.
Tövbe ya Allah'a dua edeceğe yerde aklı fikri müzik de Kurtulduğun için Allah'a şükür et Allah istemese o enkaz dan çıkamaz din enkaz altında kalmasına üzüldüm tabi ama şarkıya takılması hiç hoş değil millet canının derdine düşmüş
Şaka mı yapıyorsun psikolojisi gitmiş kızın günlerce aç susuz acıyla o soğukta beklemek insanı ne yapar biliyor musun?
Ben şaka falan yapmıyorum durumuna da üzüldüm ama bu acı gün de şarkı istemesi eğlence şarkısı hiç hoş şey değil Allah'a dua etmesi gerekirken şarkı açın diyor durumuna tabiki de geçmiş olsun umarım düzelir dediğim gibi şarkı istemesi hoş değil dedim sadece dediklerimi doğru anla
Bende diyorum ki kafa gitmiş açlıktan susuzluktan ne diyeceğini bilememiş bilerek söylediği bir şey değil bazı çocuklarda yarın okulum var diyor yani durumları iyi değil
Hmm anladım şimdi eğer psikoloji bozulması ile dediyse sorun yok
Sen kimsin de bu kızı eleştirebiliyorsun? Terbiyesiz!! O kızın çektiğini biliyor musun? Hayır! Sen kendini onun yerine koyabiliyor musun? Hayır! O kıza bunu demen asıl hiç hoş değil. Günlerdir kız ölümle yan yana, Psikolojisi zaten yerle bir olmuş. Bu şekilde konuşanlara tahammülüm yok gerçekten, bu insanlara ne olmuş ya, inanamıyorum..
Asıl sen kimsin de anlamadan saygısızlık yapıyor sun tamam durumuna üzüldüm diyorum bak üzüldüm kelimesini düzgün okuyun öyle yanıt yazın sarımın laciverti adlı üye psikolojisinin düzgün olmadığını açıkladı zaten güzellikle bende psikoloji den dolayı böyle dediyse sorun dedim anlayış gösterdim ayrıca bu insanlara nolmis diye iftira atamazsin bana şarkıya tepki gösterdim sadece yoksa tabiki kıza üzüldüm 😥 umarım iyileşir
Kıza bir şey demiyorum bak bunu anlamıyor sun kızın orada müzik istemesini sadece doğru bulmadım tamam enkaz altında kalma da psikoloji bozulmasından dolayı böyle dedi ise anlayışla saygı duyarım ama normal psikoloji de bilerek müzik istemek hoş olmaz böylesine felaket durumda tekrar söylüyorum kıza tabiki de üzüldüm Rabbim masumlar korusun umarim depremin devamı yaşanmaz
Kızın kurtulmasına çok sevindim ayrıca anlamadan iftira atmayın lütfen
Benim düşüncem kötü falan değil masum herkese kalbim sızlar üzülürüm 😥 psikolojisi bozulmamış olsaydi ve şarkı istemesi doğru mu? Olurdu sence onun yerine Allah'a dua etmek doğru ben dua etmesi doğru diyorum bu mu? Kötü niyet
Daha çocuk sayılır.. müzik istediğise bu kötü bir şey değil, bu sadece ne kadar masum olduğunu gösteriyor benim için. Tabii her şey için şükretmek lazım, kız kim bilir neler çekti. Ama aklından o geçmişse yargılamamak lazım. Sinirim biraz bozuk bu aralar. Videoları görünce moralim bozuluyor hele içinde çoçuklar olunca kalbim duruyor.
Anlıyorum sizi benim de moralim bozuk o kadar enkaz altında masumlar can verdi yaralı çok 😥 bu kıza da üzüldüm müzik istemesi kötü değil tabiki sadece bu Felaket de doğru değil demiştim ama evet o bir çocuk mutlu olmak istiyor ne diyebilirim saygı duyarım umarım iyileşir vücudun da ciddi darbeler aldıysa Rabbim büyük masumlar kurtulacak inşallah
Oğuz Yılmaz gibi kaliteli sanatçı dururken neden bu kadının şarkısını istemiş anlamıyorum hanımefendi
Görüşler şaka mı? Buradaki tek nokta şarkıcı mı? Allah'ım sabır ver...
Bu haberi duyunca gözlerim doldu. Kıyamam...
Zeynep bastık eğitim hayatı boyunca manevi destek sağlayacağını açıkladı
Maddi
İzledim onu. Sakız isteyen simit isteyende oldu çok ağladım
umarım zeynep bastık bu kıza bir surpriz yapar
Ara ara para para denen şu aptal şarkı değildir umarım.
Bir an utanmadan yine reklam mi vermiş diyecektim, mevzu başkaymış.
Tam olarak bunu yazmaya girmiştim. Benden çok yaşayacaksın
yorumlara bakınca milletçe ne kadar slk olduğumuzu görüyoruz
Soru başlığını görünce bir an yinemi iğrenç reklam politikası olan kendine tepki toplatarak gündeme gelme pisliğini mi yapmış dedim soru başlığını görünce. Neyse enkaz ayağına istemeden gündeme rezil şekilde geldi.
Hikayesinde paylasmiş, kiz kardesiyle egitim hayatlari boyunca maddi manevi yanlarinda olacagım diye
Ya kız yeni çıkmış bırakında ne istiyorsa dinlesin
Çocuk tamamda şarkı ne alaka olum
Kıyamam be, çok tatlı.
Bağış yapıp sahip çıkacakmış zaten.
En azından Lvbel C5 istememiş
Geçmiş olsun
Umarım ailesinin durumu iyidir.
Derdiniz dinlemek istediği şarkımı gerçekten
Kurtalamayanlara daha çok canım yaniyor
kurban olurum kıyamam
Şarkı ne alaka
Maşallah 🌹
Mucizeler devam ediyor
Maşallah yaa mucize kurtuluşlar
Contra ölüme inat dinleseymiş keşke
Canım benim
Hangi şarkısı
Okimki
İrem derici gibi ahlaksız kendini sanatçı zanneden biri hanımefendi
Hmm tanimiyom
gayette güzel şarkıları
Dinlerim bi ara:))
Olabilir.
🥺çok zor
Hangi şarkiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?