Bu ülkedeki her meslek mensubundaki kadinların egosundan nefret ediyorum?

Doktora gidiyorsun doktor kadın olunca ayrı ego taslıyor çocuğunu okula gönderiyorsun öğretmeni kadın olunca ayrı ego taslıyor. Bazen erkeklerin meslek sahibi kadınlar hakkındaki düşüncelerine hak veriyorum. Bir gün Allah yarattı demeden bir tanesinin saçından tutup duvardan duvara vurucam ama hiç etik değil maalesef. Siz ne düşünüyorsunuz
Bu ülkedeki her meslek mensubundaki kadinların egosundan nefret ediyorum?
Cevapla