Yaşım 22 BİM de çalışıyorum maaş 33bin her şey dahil yol yemek vs ama aşırı yorucu ve psikolojik olarak sıkıldım napim sizce?

Yaşım 22
Üniversite açıktan tıbbı sekreter
Lise mezunuyum zaten
Borcum var biraz ama bilmiyorum artık kafam vucüdüm kaldırmıyor İstanbul'da yaşıyorum iş bulup
çikim mi sizce
Güncellemeler
7 ay
2 3 ay sonra part time olup KPSS Mİ çalışım
Yaşım 22 BİM de çalışıyorum maaş 33bin her şey dahil yol yemek vs ama aşırı yorucu ve psikolojik olarak sıkıldım napim sizce?
Cevapla