Günaydın yaş 21 mini BİM de çalışıyorum öyle çok bi yoğunluk yok alıştım gibi ama mesleğim yok tek artısı maaş insanlar yoruyo npm?

21 haziranda tyt sınavına gircem aşçılık düşünüyorum bölüm okumak İÖ akşam okul BİM de full time devam maaş ı da anca okul taksitine bağlarsam gidebilirim destek yok hiç sıkıldım çok napim sizce
Güncellemeler
1 yıl
El becerim var mutfakta iyi tatlı yemek vs yapıyorum BİM ve okulu kafadan çıkarıp mutfakta işe mi başlasam en alttan
Güncellemeler
1 yıl
Acil fikir lazım valla karmakarışık kafam
Günaydın yaş 21 mini BİM de çalışıyorum öyle çok bi yoğunluk yok alıştım gibi ama mesleğim yok tek artısı maaş insanlar yoruyo npm?
Cevapla