Üni son Sınıfım benim bölümümden bir çocukla tam 4 senedir sürekli bakışıyoruz ama şuana kadar tek kelime konuşmadık, tanısmadık?

Yani sesini bile bilmiyorum ama sürekli bakışıyoruz, sizce bizden olur mu

Üni son Sınıfım benim bölümümden bir çocukla tam 4 senedir sürekli bakışıyoruz ama şuana kadar tek kelime konuşmadık, tanısmadık?
Cevapla