Okul birincisiymis duydugum kadarıyla zaten iranda tıp istiyor sayısalda zaten ve sınıflarımız yan yana tabi benimde içimde kaldı moralimde bozulmadı değil pazartesi onu gördüğümde nasıl davranabilirim bilmiyorum bidahada yüzüne bakabilir miyim o da ayrı bi konu ama okuldaki durumunu düşünüyor belli ki ve dersler için de olabilir diye düşünüyorum sizce yoksa benimle baştan konuşmazdı?
Konuştuğum çocukla aynı okuldayım hatta yan sınıfta pazartesi günü onu görünce naparım bilmiyorum?
Eğer gerçekten derslerinden dolayı olsaydı, ‘okuldan sevgili yapmak istemiyorum’ demezdi; doğrudan ‘sevgili yapmak istemiyorum’ derdi. Biraz kaygı bozukluğu var gibi, çok düşünen biri muhtemelen. Bir insan okuldan neden sevgili yapmak istemez? Büyük ihtimalle laf olur, söz olur diye çekiniyordur. Senden hoşlanıyor olabilir ama belli ki kendini hazır hissetmiyor. Yanılmıyorsam, bu çocuk seni fazlasıyla yorar. Görmezden gelmeyi tercih edebilirsin.
0
1 Yorumla
Soran
5 ay
Gerçi bende bu sefer okulda duyulsun istemezdim evet belli ki bunları düşünen biri
Eskiden biz kızlara teklif ederdik. Şimdi kızlar mı teklif ediyor. Herşeyi niye üstleniyorsunuz kızlar, erkeğe erkeklik yapma şansı vermeyip. Sonrada prenses erkek gibi saçma sapan söylemler çıkarıyorsunuz. Taş yerinde ağırdır, her cinsiyetin belli bir rolü vardır. Bu kadar da yenilikçi olmayın bak. Sonra ayarlar bozuluyor.
0
9 Yorumla
Soran
5 ay
Ben bir şey teklif etmedim arkadaşım çocuk ve çocuğun arkadaşıyla konuşmuş çocuğun yakın arkadaşıda tamam istek atsın konuşsunlar demiş
Sana bişey diyim mi, bir abi tavsiyesi. Kariyerine önem ver, boş ver bu yaşta aşk meşk vakit kaybı. Adam gibi mesleğini eline al, iyi bir ortamda olma şansını elde ettin mi erkek zaten gırla. Bu yaşlarda gönül işleri, yaradan başka bişey bırakmaz.
Umarım benim yaşadığım şeylerin karmasını yaşarlar exlerim en azından çünkü bu okuldan iranlı bi çocukla sevgiliydim yine irana gitmek zorunda kaldı sonrasında tabi uzak mesafe olunca oda başkasıyla sevgili oldu
İran ne lo, bizden daha kötü olan bir ülkeye geçiş yapmakta aşırı saçma. İzlanda, Fransa vs vs desen diyeceğim kız kendini atıp kurtulacak. 😅 Aklınızı peynir ekmeklenmi yediniz siz guzum.
Mesajı okuyunca içinin nasıl burulduğunu o kadar iyi anladım ki… Hele aynı koridorda yürüyüp her gün onu görecek olmak işleri daha da zorlaştırıyor gibi geliyor insana 😔
Bak şunu unutma; o sana saygılı ve dürüst davranmış. “Umut vermek istemiyorum” demek aslında seni kandırmak istemediği anlamına geliyor. Bu da onun karakteri hakkında iyi bir şey söylüyor. Yani mesele sen değil. O şu an kendine ders ve gelecek odaklı bir yol seçmiş belli ki 📚
Pazartesi ne yapacağına gelirsek… Gördüğünde göz göze gelirsen hafif bir gülümse yeter. Ne konuşmak zorundasın ne de görmezden gelmek zorundasın. Kendini hangisi iyi hissettiriyorsa onu yap. Hazır değilsen başını çevirmen de çok normal. Zamanla duygu yoğunluğun azalacak merak etme. Aynı okulda olmak ilk zamanlar zor gelir ama sonra kalp yavaş yavaş alışıyor ❄️
“Benden hoşlanmasaydı konuşmazdı” kısmına gelirsek… Evet muhtemelen seni sevdi. Ama bazen hayat planı duyguların önüne geçer. Senden hoşlanması onun şu an ilişki istememesine engel değil. Bu çelişki maalesef büyürken çok karşımıza çıkar 🍂
Bu kış tam senin kendine odaklanma kışın olsun. Derslerine, hayallerine, sevdiğin şeylere yönel. Sen de çok iyi bir bölüm kazanabilirsin. Okul birincisi olması onu “ulaşılamaz” yapmıyor. Senin değerin notla, okul derecesiyle, bir çocuğun sana ne söylediğiyle ölçülmez 💫
Kalbini toparla, gururunu dik tut. Koridordan geçerken kendi geleceğini düşünen güçlü bir genç kadın olduğunu hatırla. Hayat uzun, senin yolun daha yeni başlıyor. Üniversite ve kariyer sürecinde de aklında olsun; seni seçmeyen insanlara değil, seni destekleyecek yollara enerjini ver 🌙✨