5 gündür eski sınıf arkadaşımla konuşuyoruz, ne olduğumuzu bilmiyorum. Ne dersiniz?

bu cocukla eskiden ayni siniftaydik ama bir kere bile konuşmuşluğum yoktu sonra bu gitti 2 sene sonra farkettim snapte ekliymis snap attim ordan muhabbet baslattim 5 gündür sürekli konusuyoruz günaydin iyi geceler mesajlarini da atiyor kelimeleri uzatarak yaziyor ama iltifat yok canim gibi kelimeler de yok normal günlük olaylari konuşuyoruz iddiaya giricektik çikolatasina dedik aradan 3 saat gecti canım cok sıkılıyor dedim ben sana alirim çikolata dedi bana karsi tek yaklasimi buydu simdi biz neyiz anlamiyorum?
5 gündür eski sınıf arkadaşımla konuşuyoruz, ne olduğumuzu bilmiyorum. Ne dersiniz?
Cevapla