Bir kadın için matematik öğretmenliği düşük bir statü müdür sizce ne düşünüyorsunuz?

Aylık gelirim 150k, kendime ait arabam ve evim de var ama hala yetersiz hissediyorum..

Bir kadın için matematik öğretmenliği düşük bir statü müdür sizce ne düşünüyorsunuz?
Cevapla