Kuyumcuda çalışıyorum birinci ayım ama çıkmak istiyorum ne diyip cikicam bilmiyorum?

Havalaninda bir kuyumcu da çalışıyorum maaşı çok düşük 25 bin evet başında söylediler ama prim hiç olmuyor ben normal bir mağazada 35 alıyordum birinci ayım doldu ama çalışan tek eleman benim yani yeni bir tane aldılar eski elemanları ay sonu çıkacak beni de şimdi çok iyi bir mağazadan aradılar görüştüm çalışmak istiyor maaşı çok yüksek çıkıp oraya girmek istiyorum iki ay deneme süresi var zaten yarın da izinliyim izin günümde mesaj atıp ayrılsam işten ama her türlü arkamdan çok küfür edecekler ya
Kuyumcuda çalışıyorum birinci ayım ama çıkmak istiyorum ne diyip cikicam bilmiyorum?
Cevapla