İlk kez işe gireceğim, eğer zorlanırsam nasıl çıkabilirim?

Ben ilk kez işe gireceğim, çalışacağım yer tatbak sizce zor mu ya? Sabah 10 akşam 21:00 arası haftada 5 gün calisacagim. Cok kararsiz kaldim, görüşmeye cagirdilar. Eğer girip 2 ay calissam sonra zorlanirsam nasıl çıkabilirim? işten çıkma prosedürleri nasildir? Lütfen yardımcı oluuun
İlk kez işe gireceğim, eğer zorlanırsam nasıl çıkabilirim?
Cevapla