İlk kez işe gireceğim, yapamayacakmışım gibi hissediyorum. Normal mi?

Merhabalar,
18 yaşında liseden mezunum ve şu an ilk defa bir ise girmek isteyip deneyimlemek istiyorum (cafe vs.) ve tabiki ufak ihtiyaçlarımi ailemden degil de kendim almak için de istiyorum ama ikide bir acaba yapabilir miyim , elime yüzüme bulaştırır miyim diye düşünüyorum. Annem beceri temelimin olmadığını yapamiyacagimi söylüyor her defasında ve bu beni biraz geriyor açıkçası. Çok sosyal bir insan değilim ki sosyalleşmek icinde iyi geleceğini düşünüyorum ama ya memnun olmazlarsa kendimi rezil edersem diye düşünüyorum
Ve geri adim atmaya başladım biraz
Kafam karışık normal mi bu durum

İlk kez işe gireceğim, yapamayacakmışım gibi hissediyorum. Normal mi?
Cevapla