Eğitim & Kariyer Sizce BİM de personel olmak mı yoksa yetiştirilmek üzere aşçı arayan bi yere mi girip çalışıyım? xxxx3458 Takip Et Xper 7 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor şu an BİM de çalışıyorum çok kötü sistem çöp Güncellemeler7 ay Yemek tatlı ne varsa Türk bizim mutfak hepsini yapıyorum Sizce BİM de personel olmak mı yoksa yetiştirilmek üzere aşçı arayan bi yere mi girip çalışıyım? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Kampçı_ Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 7 ay Eğitim & Kariyer konusunda 722 cevap paylaştı. Aşçı 0 4 Yorumla xxxx3458 7 ay Reis sence peki yapmak için geç mi kaldım Yorumla xxxx3458 7 ay Yaş gereği Yorumla Kampçı_ 7 ay Yoo niye geç olsun. 22 yaşında başlasın birkaç seneye çok iyi noktaya gelebilirsin Yorumla xxxx3458 7 ay Eyw baba Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aşçı
Reis sence peki yapmak için geç mi kaldım
Yaş gereği
Yoo niye geç olsun. 22 yaşında başlasın birkaç seneye çok iyi noktaya gelebilirsin
Eyw baba
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!