Sizce BİM de personel olmak mı yoksa yetiştirilmek üzere aşçı arayan bi yere mi girip çalışıyım?

şu an BİM de çalışıyorum çok kötü sistem çöp
Güncellemeler
7 ay
Yemek tatlı ne varsa Türk bizim mutfak hepsini yapıyorum
Sizce BİM de personel olmak mı yoksa yetiştirilmek üzere aşçı arayan bi yere mi girip çalışıyım?
Cevapla