Okul'da Hiç Zorbalığa Uğrayan Birinin Yanında Olup Destek Oldunuz Mu? Yoksa Sessiz Mi Kaldınız?

Ben şu an okulda zorbalığa uğrayanları savunma'ya çalışıyorum, bu yüzden zorbalık görüyorum. Bazen korktuğumdan ya da olay'ı çözme'ye çalıştığımdan dolayı sessiz kalıyorum. Zaten zorbalık olayları beni çok tetikliyor. Başkasına bir şey yapılınca bana da yapılıyormus gibi hissediyorum. Bir de Klass diye bir film var ve o film'de de bir öğrenci, başkasına yapılan zorbalığa karşı mağdur arkadaşını savunma'ya karar veriyordu. Filmde, sınıftaki herkes onlara karşı'ydı. Yalnızca bazıları sessiz kalıyordu. O film de bu yüzden beni aydınlattı ve geliştirdi. Bundan dolayı da hata yapmak istemiyorum.
Okul'da Hiç Zorbalığa Uğrayan Birinin Yanında Olup Destek Oldunuz Mu? Yoksa Sessiz Mi Kaldınız?
Cevapla