Özellikle liseler berbattır bu konuda. Herkesin sivilcesinden sinsilik akar. Ben lisede öyle pasif biri değildim ama sınıfımızda ezikler de vardı. Siz hangi gruptaydınız?
Eziktim baya, sonradan açıldım.
Okulu parmağımda oynatırdım.
Kendi halimde, ortalarda biriydim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Okul döneminizde alay edilen ezik bir kişi miydiniz, baskın bir karakter mi?
Ben sınıfın inek öğrencisiydim sınıfta kalanlarla dalga geçerdim bunlar derdim yakında çocuk sahibi olur öyle giderler bu liseden kartımış bunların hepsi sizin yaşınızdakiler üniversiteyi kazandılar siz hala lisedesiniz bizim gibi körpe öğrencilerle bu kartımışları aynı sınıfa koymayın hocam derdim derslerim iyiydi hocalarla da aram iyiydi okulumda falçata taşıyan kollar falçatalı kız için kavga edenler erkek için kavga eden kızlar vardı ben bunlardan hiçbirisi değildim ezik miydim bilmiyorum benimle dalga geçenler de vardı ben hiçbirini takmıyordum bulaşan oldu mu müdüre şikayet ederdim. Küfür etmezdim pek sınıfımızda pezzevenk çok fazlaydı okul arkadaşlarımın hiçbirini sevmezdim çünkü hepsi oradan buradan büyük şehire yerleşmiş göç etmiş izmirin mantığını kavrayamamış tiplerdi isteyen ırkçı desin isteyen demesin çoğu çingene ve kürttü ve kesinlikle zerre medeniyetten nezaketten nasibini almamış çocuklardı aileleri de aynı öyleydi veliler toplantısında hepsi bir ağızdan konuşurdu bağıra bağıra iyyyy
Sınıfta lise 2. sınıfta ama 18 yaşında 20 yaşında adam vardı düşün herif taksicilik yapıyordu okulda kavgaya adam bıçaklamaya karışmış atılmış okulda okula ara vermiş bizim okula gelmişti ne berbat bir okuldu ya
çok eziktim. aslında kendi halimeydim. yakın bir arkadaşım vardı beraber takılırdık ama diğer kızlar hep bizim konuştuklarımızı dinleyip öğretmenlere yetiştirirdi öğretmenler de ne hadlerineyse okulda bizi rezil ederdi. lisede ölmek istedim birçok sefer. umarım birgün gözlerimin önünde o kendilerine öğretmen diyen mahluklar acı çeke çeke bir hal olur. bunu görmeden ölmek istemiyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
çeteleşme vardı okulumuzda kendini okulun ağası diye tanımlıyanlar vardı kendi halinde çocuklar, herkesin itelediği ezik tipler, sayısalcı inekler birde ben ve iki arkadaşım biz kimseyle dalga geçmez kimseyi küçümsemez dışlamazdık kimseninde bunları yapmasına müsade etmezdik tüm okul bize dokunamazdı hocalar bile saygı duyardı lise boyunca çok az kavga etmişizdir oda başlarda sonrasında selam verdiğim insanlara bile kimse birşey diyemezdi bizim okuduğumuz seneler hiçbir zengin çocuğundan haraç alınamada hiçbir gariban aşağılanmadı 5 kişi bir araya gelip bir kişiyi dövemedi aradan kaç sene geçmiş halen tüm semt beni tanır o dönemden arkadaşlar bazen bulur beni sayenizde rahat okuduk der kısaca ben okurken adaletide kuralıda raconuda ben belirlerdim ama asla artistlik yapmadım saygısızlık yapmadım hiçbir garibanı dövmedim hakaret etmedim şimdi bakıyorum alem bir değişik olmuş her güçlü kendinden güçsüz birini bulup ısırmanın derdinde
baskın , genelde okul genelinde bilinir biriydim , ama bilinirliği az olan arkadaşlarım olsa da öyle ezik diyebileceğim pek kimse yoktu tanıdıklarımın arasında
Gecen bir lise arkadasima selam verdim naber beni hatirladin mi cocuk bana hatirlamaz olurmuyum sen benim icin ayrisin dedi normalde cocuk lise herkesin dalga gectigi bir kisiydi ben ona iyi davranirdim cocuk bunu unutmamis. Cok gururlanmistim ben kimseyle dalga gecmem gecenleride uyarirdim.
Alay edilen, aşağılanan, öğretmeni öğrencisi ile düşmanı olduğum bir okul dönemi geçirdim. Lise sonda okul değiştirdim açıldım, ünide de fazla açılıp bu sefer ortamlarda kötü çocuk olarak tanınıp soyutlandım. Lise benim suçum değildi ama ünideki davranışlarım benim suçum
Sinifimizda ezikler de vardi derken o senin ezik dediklerin sen butun gun ks de bos bos dolanirken hayatlarina bir katkı yapiyolar belki kimseye ezik diyemezsin sunu bir bil de sonra sorunu sorarsin
Annadim abe birileri kudurmus yine emin ol öyle biri olsam yazmazdim bile acinacak haldesiniz yazik valla yazik neyse siz devam edin boyle yoksa tabaka farki kalmicak 👍👍
Yok kanki ya oyle bir sey yapar miyim ben sadece insanlarin yaptığı ayrimciliklari dogru bulmadığımi söylüyorum herhangi birinin kimseye karsi bir üstünlüğü yoktur sadece rütbe farki vardir
Liseye ilk basladim kafam ezik takilanlarla uyustugu icin onlarla arkadaslik ettim ama donem sonunda bu agir abi takilan tayfadan birini dovunce bu baskin olan grup bana saygi duymaya hep yanlarina davet etmeye basladi sonraki 2 sene rahat ettim😀
Orta düzeyde bir öğrenciydim. bir grubumuz vardı birlikte takılırdık. Hâlâ daha o grubumuz var ve arada işlerden fırsat buldukça yine toplanıyoruz. İlkokuldaki arkadaşlar olarak da görüşüyoruz ara sıra
Facebook, instagram adını soyadını arattıracaksın ekleyeceksin hatırlamazsa diye tanıtıcı mesaj atacaksın. Öğretmenimizi bile bulduk biz onunla da görüşüyoruz
Yaramaz tayfa. Sürekli ekip olarak okuldan kaçma, kavga etme, içme.. Lise biteli baya oldu ama bir çok arkadaşımızla sık sık görüşüyoruz. Ünide o ortam oluşmadı herkes buz gibiydi. Tabi yine troll ekibimiz yok değildi lise kadar olmasa da.
Simdiki hanim hanimcik halimle hic alakam yoktu o zamanlar. Cok erkek Fatmaydim mudure az cektirmedim🤣. Erkekleri de doverdim ama haksiz yere degil tabi.
hiç ezik biri olmadım kimseyi de ezmedim. kendi grubum vardı ama okulda çoğu kişiyle tanısıp selam verirdik. tanımadıgım olup beni tanıyan insan coktu. sevmeyen de vardı. ama kendi halimdeydim işte
okuldaki eglenceli ama herkez beni havali zannediyodu her gelen diyodu yuruyusun cok havali bide ne kullansam aynilarini almayan calisan yilisikklar iy hic sevmem okulda kimseyle pek konusmazdim
bir tane arkadasim vardi oda benle ugrasan cocuga asikmis hep bana o yuzden bir tavirlar yaptigini ogrenmistim napim onlar benle ugrasiyodu ben napjm ben takmiyodum kimseyi
burda 12sinifta gelmistim ben koridorda yuruyodum beni sandalyeye oturdular koridorda yol bitene kadar surduler hoca ttuttu ben bagiriyom ama komikk herkes guluyodu ayy ne gunlerdi ya surekli hepsi benle ugrasiyodu
surekli ben ciktigimda farkediyodum erkekler bakiyodu hatta bir kereonlarin sinifa deftereye almaya gitmistim hepsi okuz gibi bakiyodu bizden buyuk siniflardan kalem istemeye gitmistim butun erkeklerin hepsi kalemi cikardi hocada bakiyor 😂😂😂diyodu ulan az onc ben kalem istedim niye vermiyodunuz haytalar ne komik gunleddi ya
bir kere benden buyuk siniftaki kisilerin yaninda sinav oldum erkeklerden biri gitti hocanin cevap kagidini buldum hirkasinin icine sakladi yanima geldi butun cevaplari bana soyledi tesekkur etmistim sessizce goz kirpmisti iyilerdi ya hepsii
ben pek hatta hiccalismazdim ama hep yuksek alirdim siniftakiler surekli ama haksizlik hocam o nasil yuksek aliyor diyolardi sizde zeki olun sizde alin😂hoca beni koruddu derslere hic girmzdim cogu zaman 12lerin erkeklerden biri hep kagit verirdi sagolsun mudur yardimcisi onlara emanet ediyodu banada onlar hep izin kagidi verirdi ama kimseye vermiyolardi
Üniversiteye geçene kadar olan okul hayatım tam anlamıyla cehennemdi. Dünyada çok ama çok kötü kalpli insanlar var. En çok koyan da be biliyor musun? Hepsinin yaptıkları yanlarına kâr kalıyor.
lise dönemini cok özlüyorum herkezle cok iyi anlasirdim ama falza yaramazdim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kendi halimde kafama göre takılan kimine göre rahat kimine göre çılgındım bazen çok sessiz bazen hiç susmayan biriydim biraz da dengesizdim ne yapacağımı kimse kestiremezdi
En İyi Cevaplar