Okul döneminizde alay edilen ezik bir kişi miydiniz, baskın bir karakter mi?

Özellikle liseler berbattır bu konuda. Herkesin sivilcesinden sinsilik akar. Ben lisede öyle pasif biri değildim ama sınıfımızda ezikler de vardı. Siz hangi gruptaydınız?
Okul döneminizde alay edilen ezik bir kişi miydiniz, baskın bir karakter mi?
Eziktim baya, sonradan açıldım.
Okulu parmağımda oynatırdım.
Kendi halimde, ortalarda biriydim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Okul döneminizde alay edilen ezik bir kişi miydiniz, baskın bir karakter mi?
Cevapla