Okul hayatınızda hiç zorbalığa uğradınız mı, veya uğrattınız mı?

Ben uğratan ve uğrayan taraf oldum... Tabi zorbalık yaptığım için de, kendimi savunmadığı için de sonuna kadar pişmanım.

Okul hayatınızda hiç zorbalığa uğradınız mı, veya uğrattınız mı?
Cevapla