Sınava 8 ay kaldı, sözelciyim. Kendi memleketimde İlahiyat kazanmak istiyorum. Sizce 8 ayda yetişir mi, düzenli çalışsam olur mu?

Sınava 8 ay kaldı ve ben sözelciyim. Açıkçası şu an sıfırdan başlayacağım, yani temelim pek yok. Hedefim kendi memleketimdeki İlahiyat bölümünü kazanmak. Düzenli ve disiplinli şekilde çalışırsam sizce 8 ayda yetişir mi?
Sıfırdan başlayan biri için bu mümkün mü? Daha önce bu durumu yaşayanlar varsa tavsiyelerinizi duymak isterim 🙏
Güncellemeler
7 ay
Sınava 7 ay kaldı, sözelciyim. Kendi memleketimde İlahiyat kazanmak istiyorum. Sizce 8 ayda yetişir mi, düzenli çalışsam olur mu?
Sınava 8 ay kaldı, sözelciyim. Kendi memleketimde İlahiyat kazanmak istiyorum. Sizce 8 ayda yetişir mi, düzenli çalışsam olur mu?
Cevapla