Daha önce OSGB ye giden var mı işitme testi yaptılar ama açtıkları sesi duymadım bu işe girişimde sıkıntı olur mu?

OSGB gidip sağlık raporu çıkarmamızı istediler işitme testi yaptılar kulaklığı takıp duyduğunuzda düğmeye basın dediler ben de duymadım sıkıntı olur mu

Daha önce OSGB ye giden var mı işitme testi yaptılar ama açtıkları sesi duymadım bu işe girişimde sıkıntı olur mu?
Cevapla