Iste ufak hatalardan dolayı surekli azarlaniyorum ve notivasyonum düşüyor?

Onemsiz hatalar bile yüzüme vuruluyor. Ve cidden yogun bi çalışma halimiz vsr bin türlü evrak yapıyorum ve en ufak bisey bile ha ire önüme getiriliyor. Bıktım cidden. Ben kimsenin yüzüne sen şunu yaptin bunu yaptın demiyorum ama kendim o muameleyi görüyorum. Ve çalışasım kalmadi açıkçası
Güncellemeler
8 ay
Kamu kurumundayim arkadaşlar
Iste ufak hatalardan dolayı surekli azarlaniyorum ve notivasyonum düşüyor?
Cevapla