Karım oglum fenden 55 aldi diye kitapla vurdu oğlan da inat etmiş gibi calismiyor?

Bugün, okuluna gittik öğretmen yüzümüze zorunlu eğitimden sonra alın hiç bir şeye yeteneği yok dedi ders yapmıyor dedi onun vaktine de yazık dedi esim de sinirlendi kadına okuldan alıyorum dedi gittik ozel okula yazdırdık bu sefer ozel derse girmemis sınavdan 55 almış esimde ben çalıştırıyim dedi bu sefer mat çalışırken cocuk anlamiyor karımın sinirden burnu kanadı artık ağlayarak gitti kafasına da kitabı geçirdi oğlan da inatla diyor okumuycam serseri olurum gerekirse diye esimde okuyacaksın seni okutucam diyor bende diyorum oglum okusan da annenle mutlu olsak ya ceketimizi satsak ikimizde diyorum yok dinlemiyor ne yapalım sanayiye verin diyor hatta esimde cahil etmem seni diyor?
Güncellemeler
8 ay
Bu sene liseye geçecek 8 e gidiyor eşime sağlık lisesine verelim en azından o alanda çalışır dedim markette çalışacağına hastanede diye ama eşim kabul etmiyor yediremiyor
Karım oglum fenden 55 aldi diye kitapla vurdu oğlan da inat etmiş gibi calismiyor?
Cevapla