İdarecinin öğretmeni yok sayması hakkında ne yapılabilir?

Uzun uzun anlatmak istemiyorum ama 3. yılımdayım ve müdür yardımcısı sistematik olarak beni yok sayıyor. Önceden görevlendirme idim sonra kadrolu geldim. İlk sene zorlandım tabi ama artık daha tecrübeliyim. Sene sonu seminerlerinde adım olmaz, sene başında tükenmezle yazılır, toplantı yapılır listede adım yazılmaz, ek ders listesinde en sonda olurum ek dersimde işlek hatası yapılır ki zaten kuş kadar alıyorum. Ben bıktım artık ama konuşursam savunma moduna geçer. Vallahi ne yapacağımı şaşırdım, dersime giriş çıkıyorum sadece.

Güncellemeler
8 ay
Görevlendirme çalıştığım okula kadrolu geldim.
Güncellemeler
8 ay
işlem*
İdarecinin öğretmeni yok sayması hakkında ne yapılabilir?
Cevapla