Arkadaşlar kısaca bişey anlatıcam yorum yapıp fikir verin lütfen?

Devam zorunluluğu olan dersin var dönemim uzadı üniversitede ailem ıstemıyo gitmemi baskıcı bi aile. Bende bu durumu hoca ile görüştüm yüzde otuz devamsızlık hakkın var onu kullan onun dışında bişey yapamam özellikle zaten dikkat ediyorum devam durumuna ben dedi. İki haftadır gitmiyorum derse yarın gidicem okulum trabzon'da ben adana'da. Annem de benimle gelicek öğretmen evinde kalıcaz bir iki hafta derse giricekmişim sonra tekrar hoca ile görüşüceğini söyledi anlamıyor hiçbir şekilde konuşulmuyor annemle sizce iki hafta sonra konuşsa da hoca tölerans gösterir mi ya da siz olsanız napardınız kalmak için

Arkadaşlar kısaca bişey anlatıcam yorum yapıp fikir verin lütfen?
Cevapla