Arkadaşlar sizlere bir konu hakkında danışacağım müsait olan fikrini belirtebilir mi lütfen?

Herkese iyi hafta sonları gününüz iyi geçsin. Benim sorum şu erkek arkadaşım asker Nisan ayında bir sorun çıkmazsa buluşacağız ilk kez görüşeceğiz 10 aydır birlikteyiz. Ben bir hediye almak istiyordum ne alsam hep elinin altında olsun beni hatırlasın diye düşünürken aklıma çakmak geldi. Bir tane Zippo çakmak aldım ve üzerine "Hiçbir ateş kalbimde taşıdığım aşkından büyük olmaz" diye yazdırdım ve isimlerimizin baş harfini. Sizce kötü bir fikir mi? Siz olsanız beğenir miydiniz yoksa saçma mı bulurdunuz?
Arkadaşlar sizlere bir konu hakkında danışacağım müsait olan fikrini belirtebilir mi lütfen?
Cevapla