İş arkadaşım bana ayak masajı yaptığı için eşimle kavga ettik sizce kızmaya hakkı var mı?

İş arkadaşım erkek, ama gerçekten iyi niyetli ve anlayışlı biri hamile olduğum için daha hassas olduğumdan ve daha kolay yorulduğumu bildiğinden 10 dk kadar masumca masaj yaptı, bunu eşime anlattım ve kafayı yemiş gibi çıldırdı. Sizce kıskançlık yapılması gereken bir konu mu bu?
İş arkadaşım bana ayak masajı yaptığı için eşimle kavga ettik sizce kızmaya hakkı var mı?
Cevapla