Arkadaşlar, cidden bu eğitim sisteminden memnun musunuz?

Resmi eğitim dediğiniz şey saçmalığa dönüştü ve aileler hala bunlara göz yumuyor. Protesto eden yok mu? Boşa giden para! Özellikle farklı bir boyutu var liseler ve üniversiteler. Yazık, liseler ve üniversiteler hiçbir şey öğretmediği gibi, zaman da boşa gidiyor! Sizler neler düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar, cidden bu eğitim sisteminden memnun musunuz?
Cevapla