29 yaşındayım iş hayatına alışamadım siz alışabildiniz mi?

23 yaşında iş hayatına atıldım üç ay falan calistim ilk işte ikinci işte 5 ay calistim üçüncü işte 1 sene calistim 4 işte 8 ay calistim böyle kısa kısa calistim bir seneyi geçmemiştir fiziksel sağlığım yerinde borcum yok çok şükür ama psikolojik olarak mutsuzum ailemin yanında evimde huzurluyum arkadaşımın yanında huzurluyum ama iş ortamında işyerindeki insanların yanında huzursuz oluyorum ve depresyona giriyorum iki işten kovuldum geçen sene beni diğerleri gibi manipule edemedikleri için kovdular diye düşünüyorum güvenlik işiydi kovuldugum iki işte siteydi çünkü ben manipulasyonla alakalı kitap okudum diğerlerini manipüle edebiliyorlardı hala iki tanesini gördüm benim kovuldugum yerde çalışıyor ben iki kere kovuldugumdan beri sabit bir işe girmedim günlük güvenlik garsonluk işlerine gidiyorum maçlar olsun site olsun günlük gidiyorum günlük alıyorum parami bin tl falan alıyorum bir günlük kirada oturmuyorum borcum yok hayatımda bir erkek yok çok şükür bana yetiyor ellerimde titreme var psikiyatriye gidiyorum dideral fonksera falan veriyorlar onlarda anlık duygu durumumu iyi ediyor insanların bu kadar kötü kalpli olması beni çok mutsuz ediyor işçiyi esen daire sakini müşteriler falan olsun dayanışma yok birde ben iğrenç bir şehirde yaşıyorum evlenmeyi zaten düşünemiyorum bu ekonomide birikimim yok sadece 6 gram var o kadar o da gittiğim günlük parayla yaptım kendime sabit bir iş bulsamda yine sorunlar yaşayacağımı biliyorum e devletten primim bile çok düşük 800 prim gün sayım emekli olamam belki diye bireysel emeklilik hesabı açtım 750 tl veriyorum her ay abim bile 25 yıl sonra paranın değeri kaybolacak o birikim işe yaramayacak diyor ben belki ekonomi beş ya da on yıl önceki gibi olur umuduyla açtım beni seviyor ailem ama abim beni sürekli eleştiriyor yıkıcı eleştiri yapıyor babam zaten şu an üniversiteden mezun olduğundan bu yana çalışsaydın besyuz bin tl vardı diyor diğerleri ablam annem akrabalarım bana birsey demiyor eleştirmiyor zaten bu yaşıma kadar sevgilim olmadi ben istemedim çünkü maddi olarak hiçbir veremem bir erkeğe ondan istemedim maclara giderken güvenlik olarak artık parmağıma yüzük takıp gidiyorum millete ben evliyim diyorum çünkü konuşmak için telefonumu istediğinde abuk subuk konuşmaya başlıyorlar evlilerle söyle söyle yaptım. diyenler oluyor eve çağıran oluyor ondan ben genelde günlük maçlarda kalabalık iş olduğu için hepsine evliyim diyorum öyle işte

29 yaşındayım iş hayatına alışamadım siz alışabildiniz mi?
Cevapla