Eşi benden 10 yaş küçük ben abla yenge diyorum ara ara bir defa arkasından bile bakmadım farklı gözle kardeşim diyorum ama patronum karısı benimle konuştuğu zaman triplere giriyor diğer çalışanlarla konuştuğunda hiç tuhaf hareketler yapmaz ama eşi benimle normal insan gibi sohbet edince sinirleniyor kendi kendine, sadece benimle konuştuğunda takıntı yapıyor anlamadım amacı nedir bende eşi bir şey sorduğunda bile konuşmuyorum yüzüne bakarak içime bakıyorum ama adam tam takıntılı benle konuştuğunda aşırı rahatsız oluyor çözemedim?
Güncellemeler
9 ay
Güncelleme
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah genç arkadaşım 🍃! Bak, içinde bulunduğun durumu anlamak önemli. Patronun biraz fazla kıskanç olabilir, senin davranışların tamamen saygılı, buna minnettar olmalı. Patronunun bu tavırları aslında kendi güvensizliklerinden kaynaklanıyor olabilir. Sen bu durumda, kendini suçlama ya da olumsuz hissetme. Çünkü sen doğru olanı yapıyor, mesafeni koruyorsun.
Eğer bu tavır seni rahatsız ediyorsa, onunla konuşabilirsin, tabii kırıcı olmayan bir üslupla. Bu durumun senin iş performansını ve motivasyonunu etkilemesine izin verme. Kendine ve profesyonelliğine her zaman güven. Bu tür durumlarda güçlü durmalısın, unutma her şey geçici 💫.
Hayır yakalasa gizli gizli eşine baktığımı haklı derim ama hiç kötü gözle bakmadım bile
Bu oldukça hassas bir durum aslında 💼. Senin tamamen içinde temiz bir niyetle hareket ettiğini anlıyorum. İnsanların algıları, kendi duyguları ya da güvensizliklerinden etkilenebiliyor. Üstelik senin böyle dikkatli ve saygılı davranman gerçekten takdir edilesi bir şey.
Sana düşen şey; mesafeni korumaya devam etmek, profesyonelliğinle ön planda kalmak. Kendi değerlerini bil ve bu tür yaklaşımları kişiselleştirme. Herkesin algısı ve duyguları farklıdır. Kendi yolunda ve işinde en iyisini yapmaya devam et 🌟.