Allah askına insan gibi bana hayat tavsiyesi verin ben napıcam simdi?

hafızım medresede 2. yılım arapça okuyorum aslında 2. sene okumıcaktım üniversiteye hazırlandım ama çalışmadığım için olmadı bu aene de hem gidip hem yine yksye calıscaktım annem mutlu oldu ne güzel bende iyiydim ama dayanamıyorum daha 3. gün ikinci sınıf olduğum için ancak grubum hic bisi yapmamma rağmen beni kıskandıkları ve baska sebep bilmiyorum beni dışlıyolar cok kötü hissediyorum. Anneme gitmek istemediğimi dicem bugün ama çok kızıcak napıcam? Baska kursta yok böyle yani biz bilmiyoeuz nasıl bulcam? Belediyenin dil kurslaeına yazılsam ing arapça çok mu boş olur? orada kadınları görürsem daha kötü hissederim benim burada ne isim var diye.. Tek basına üniversiteye hazırlanmak istemiyorum çok boş hissediyorum zaten 2 yıllık bi yer istiyorum gerek yok.

Allah askına insan gibi bana hayat tavsiyesi verin ben napıcam simdi?
Cevapla