Bugün mağazaya bölge müdürü geldi herkes ayağa kalktı ben kalkmadım benim sorunum ne?

Ciddi ciddi kalkmadım + kahvemi de yanıma koydum adam önümden geçemedi 2 dakika boyunca kahvemi almamı bekledi üstelik adamın doğum günüymüş + olarak adamın suratı asıldı o an çok tatmin oldum böyle ama sonradan çok utandım pişman oldum benim sorunum ne aşağılık kompleksi mi var bende acaba?

Bugün mağazaya bölge müdürü geldi herkes ayağa kalktı ben kalkmadım benim sorunum ne?
Cevapla