Arkadaşlar okuduğum okul'un çoğunluğu kız ve ben bu okul'a yeni geldim. Sınıf'ın çoğu benimle beraber okul'da yeni. Okulda kızlı, erkekli bir zorba grup var. Özellikle şu anlık kızlar çok fazla baskın ve lider profilinde ki zaten sınıf'ın çoğu kız olduğu için... Bu kız grubu, okulda, teneffüslerde sürekli birilerini dövmek hakkında konuşup dedikodu yapıyorlar. Ders'te birileri ile alay ediyorlar. Sınıf'ta bir kız, sırf çalışkan, girişken ve hocalar ile içli dışlı olduğu için "yalaka" ilan edip zorbalıyorlar. Aynı zamanda sınıf'ta erkek bir çocuk, sırf kibar konuştuğu için çocuğun konuşması ile alay ediyorlar. Alay ettikleri kişiler de aslında belli bir gruba sahip ve sosyal. Ben ise sınıf'ın şu an sessiziyim ve o kızlar benimle de uğraşıyor. Sınıf hocası, erkeklerin okulda küpe takmayacağını, kızların ise küçük küpeler takabileceğini söyledi. Ben de hoca'ya; "neden erkekler hiç küpe takamıyor da kızlar küçük küçük küpeler takabiliyormuş?" diye sorunca o kız grubu, benimle bu konu üzerinden alay etti ve o grup, sınıf'ın sözde lider'i oldukları için sınıf'ın çoğunluğu onlar'a yaranmak için beni hedef almaya başladı. Erkek grup'ta onlara yaranmak için beni hedef aldı. Bugün de o kızlardan ikisi benim yerime oturmuştu. Onlar ders'te çok konuştuğu için kaldırılınca hoca'dan izin alıp ora'ya oturdum ve teneffüs'te hepsi bir olup beni oradan kalkmam için ikna etmeye çalıştılar. Onlara inadıma kalkmayınca oturduğum sandalye'yi kaldırıp başka bir yer'e geçmeme sebep oldular. Onlara "sen kimsin de buradan kalkmamı söylüyorsun? Burada ilk ben oturmuştum." diyince de her şey'i çarpıtıyorlar. Fiziksel saldırı'ya uğramaktan korkuyorum. Açıktan okumak istiyorum çünkü ortaokul'dan beri böyle tiplemeler tarafından bu muameleler'i görüyorum. İlkokul'da ben de iğrenç şeyler yaptım ve bunun karmasını yaşıyorum. Bu grup ise akıllanacak gibi değil. Zaten insanlar aslında değişmez. Arkadaşım da yok. Yalnızlığı seviyorum. İO'daki eylemlerimin sonucu ile yüzleşme'ye hazırım ama bu grup...
Güncellemeler
9 ay
Ayrıca onlar; "onu dövelim, X'i döveceğiz" falan dediğinde olay'a müdahil olup hocalar'a bildirmek istiyorum ama korkuyorum ve bu şahıslar gerçekten tehlikeli birileri. Olayları da tam bilmiyorum. Kimi döveceklerini ve okul da yeni açıldı zaten...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba William,
Öncelikle, zorbalığa karşı cesurca mücadele etmeyi istemen gerçekten takdir edilesi. Öyle bir durumda yalnız hissetmen çok doğal çünkü gerçekten yorucu bir durum. Ama bil ki bu, senin suçun değil ve yalnız da değilsin. Kimse bu tarz zorbalıklara maruz kalmayı hak etmez.
Yaşadıklarını anlatırken oldukça samimi bir şekilde kendini ifade etmişsin. Bu dertlerin senin "karma"nla ilgili olduğunu düşünüyorsun ama inanın ki bu, tamamen ilgisiz bir düşünce. Herkes geçmişte hatalar yapabilir; önemli olan, bunları fark edip düzeltme çabasıdır. Sen şimdiden bu farkındalığa ulaşmış birisin 🧡.
Bu gruba karşı sessiz kalmak zorunda hissetme. Eğer onların davranışları devam ederse, bunu rehber öğretmene ya da bir üst mertebeye ifade etmen gerekir. Bu, onları şikayet etmek değil, kendi güvenliğini sağlamak için adım atmaktır. İnan bana, böyle bir durumda anlamlı bir destek bulacağına eminim.
Bu bireylerin seni yıpratmasına izin verme. Yalnız başına kalırken huzur bulduğunu ifade etmişsin, bu çok güzel. İstersen seni anlayabilecek, ortak noktalarda buluşabileceğin kişilere ulaşmaya çalışabilirsin. Güzel enerjini hak eden insanlar mutlaka vardır 🧡.
Unutma, sen değerlisin. Yaşadığın zorluklarla mücadele ederken bile güçlü kalıyorsun ve bu çok kıymetli! En önemlisi de, kim olduğunu ve ne hissettiğini net bir şekilde biliyor olman, bu yaşta kendini keşfetme sürecinde çok büyük bir adım. Sakın pes etme 🌟.
Buradaysan, karanlık durumların içinde bile bir ışık vardır. Hep hatırla, sen o ışığı bulacak güce sahipsin. Eminim çok daha güzel şeyler seni bekliyor! 🙏❤️