Kız meslek lisesi okulda aşırı bi mobbing var çok kötü hissediyorum?

12. Sınıfa gidiyorum sabahın 7 sinde okulda oluyoruz hepimiz ve müdür, müdür yardımcıları ve öğretmenler tek tek sabahları mikrofon alıp bizi azarlıyor (bi sabah video çekip paylassam hepsi tek tek görevden alinacak o derece) müdür olucak adam öğrencilere hayvan muamelesi ediyo asagiliyo orada konuşurken bağırıp cagiriyor siz böyle yaratıklarsiniz şöylesiniz okula gelmeyin sırf saç boyadık diye karaktersiz gibi hakaretler ediyor ailemize kadar laf ediyo bağıra çağıra okulun kapısından girerkende aynı hapishane gibi tek sırada giriyoruz on tane öğretmen üstümüze geliyor kız erkek fark etmez biri pantolonumuza dokunuyor biri yüzümüze dokunuyor biri ceketimizi açıp bakıyor yoksa alınmıyoruz okula çok sıkıldım artık aşağılanmaktan hapishanede olsam bu kadar olmazdı artık sessiz kalmak istemiyorum napabilirim lütfen akıl verin?
Güncellemeler
1 yıl
Artık okula gitmek istemiyorum lütfen akıl verin
Güncellemeler
1 yıl
Okulu bırakmayı düşünüyorum sizce ne yapayım
Kız meslek lisesi okulda aşırı bi mobbing var çok kötü hissediyorum?
Cevapla