HİÇ ÇALIŞMAK İSTEMİYORUM İŞ YÜZÜNDEN MENTAL SAĞLIĞIM KALMADI?

Mental sağlığım bozuldu değil kalmadı arkadaşlar. Çünkü sürekli bağırılarak eleştirilmek çok yıpratıcıymış. 6 Kişilik dükkan her sabah bizden önce dükkanı açan kapıda bizi bekleyen bir patron. Diğer personellere kızıp bana bağıran bir canavar gibi görünüyor gözüme. Tek kişilik olmaması gereken işi tek kişilik ve yarım saatlik iş olarak adlandırması. sen yokken ben tek başıma yapıyodum demesi. burada iş yok boşssun nasıl yetişmiyo diye bağırması oddan b.. ktan herşeye sinirlenip bana çatması beni yıprandırdı. her seferinde istifa edeyim o zaman diyorum. bi şekilde daha çok bağırıp beni kendime bile haksız gösteriyor. ama yıprandım artık. Her sabah bu adam bugün gelmese keşke diye kalkıyorum. İşi bırakmama da izin vermiyor. En azından bu adamı takmamı ve eski özgüvenimi kazanmamı sağlayacak önerileriniz var mı

HİÇ ÇALIŞMAK İSTEMİYORUM İŞ YÜZÜNDEN MENTAL SAĞLIĞIM KALMADI?
Cevapla