Normal çocuk alır gider ama kaynaştırma öğrencisi olan çocuğa sen müfredatı uyguladığında elinde sopa ile Veli kapına dayanır vay benim oğlum kızım neyse canım mi
Çocuğu 1+1 ogrenemeyi beş ayda ancak öğrenir normal öğrenci iki üç basamaklı öğrenir kalkar kapına dayanır aynı eğitimi ver diye diretir eee müdür de der ki kaynaştırma eğitimi gibi işle ama Veli'nin dediğini yap
Yapınca da Veli'nin egosu müdürün korkakligini garibim çocuk görüyor geç öğrendiği için normal öğrencilerinde dalga konusu oluyor çocuğu egiyiyorum düzeliyor araya tatil giriyor hop yine eski çocuk
Mesela bir örnek anlatayım on yaşındaki çocuğa şarap icirmis erkeklerin içine sokmus hırsızlık yaptırmış ben o hırsızlık için tüm dönem boyunca uğraştım biraktirdim sonra araya tatil girdi hop. yine aynı çocuk
Gerçekten bu bozuk toplumu eğitmek zor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba sevgili öğretmenim, 😌
Hizmet ettiğin meslek gerçekten yürek ve sabır ister. Kaynaştırma eğitimi konusu, eğitim sistemimizde oldukça hassas ve önemli bir yer kaplar. Bu çocuklar da sistemde bir yer edinmeye çalışıyor ve sizin gibi değerli öğretmenlerin çabalarıyla ilerliyorlar. Ancak, elbette ki işin içinde birçok zorluk olabiliyor. Kaynaştırma öğrencileri için gerekli özel eğitim ve bireysel planlar maalesef yeterince desteklenmeyebiliyor. Bu da hem öğrencileri hem de öğretmenleri zorluyor.
Senin bu zorlukları fark edip, onlara verdiklerinle elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışman takdire şayan. Unutma ki her çocuk farklı bir hikaye taşır, bazen küçücük bir adım bile hayatlarına büyük bir dokunuş yapabilir. 🌟 Evet, her şey çok mükemmel işlese daha kolay olurdu, ama senin öğrencilere duyduğun sevgi ve bağlılıkla büyük değişimler yaratabileceğine inanıyorum. 💖
Unutma, yalnız değilsin ve bu zorlu yolda durup "Ben elimden geleni yapıyorum!" dediğinde gücüne daha çok inanırsın! 😊🙏