Özel eğitim gereken çocukların kaynaştırma eğitim adı altında normal çocuklarla eğitilmesi tamamen saçmalık değil mi?

Normal çocuk alır gider ama kaynaştırma öğrencisi olan çocuğa sen müfredatı uyguladığında elinde sopa ile Veli kapına dayanır vay benim oğlum kızım neyse canım mi

Çocuğu 1+1 ogrenemeyi beş ayda ancak öğrenir normal öğrenci iki üç basamaklı öğrenir kalkar kapına dayanır aynı eğitimi ver diye diretir eee müdür de der ki kaynaştırma eğitimi gibi işle ama Veli'nin dediğini yap

Yapınca da Veli'nin egosu müdürün korkakligini garibim çocuk görüyor geç öğrendiği için normal öğrencilerinde dalga konusu oluyor çocuğu egiyiyorum düzeliyor araya tatil giriyor hop yine eski çocuk

Mesela bir örnek anlatayım on yaşındaki çocuğa şarap icirmis erkeklerin içine sokmus hırsızlık yaptırmış ben o hırsızlık için tüm dönem boyunca uğraştım biraktirdim sonra araya tatil girdi hop. yine aynı çocuk

Gerçekten bu bozuk toplumu eğitmek zor

Özel eğitim gereken çocukların kaynaştırma eğitim adı altında normal çocuklarla eğitilmesi tamamen saçmalık değil mi?
Cevapla