Çocuğunu özel okula göndermek isteyenler neden gönderiyor?

Ben 2 yıldır özel okullarda çalışıyorum ve bir türlü çocuğunu özel okula gönderenlerin amacını anlamadım.

Veli okula Audiyle geliyor öğretmen 2010 model symbol ile. Öğretmenin Aylık maaşı 25 bin lira. Şimdi öğrenci bakıyor okuyanlar bu halde o zaman ben okumam diyor. Çocuktaki okuma hevesi iyice gidiyor. Eğitim zaten yok parayı verdim sınavdan geçir mentalitesi var. En başarısız öğrenci bile hakkı olmadan 100 alıp geçiyor sinavdan. Ee niye özel okula yollar veliler?

Çocuğunu özel okula göndermek isteyenler neden gönderiyor?
Cevapla