Kızların kamuya daha çok atanması evlilikleri sizce azalttı mı?

Türkiye için demiyorum sadece!

Ama Şu an Türkiye’den bahsedicem 😅 Amcam Türkiye’de İller bankasında müdür. Yanına gittim departmanındaki 18 memurun 16’si kız 2 erkekte emekli olmak üzere!

yengem’de diğer departmanda şef yardımcısı. 16 memurun 13’u kız. Hepside genç.

Erkekler kamuya atanamayınca düşük maaşla özel sektörde çalışmak ve ya işsiz kalmak zorunda kalıyor. Bu durumda bir kızla evlenip hayatını mahvetmek istemiyor 🙄

örnek olarak kuzenim 30 yaşına geldi polislik olmadı astsubaylık olmadı. 4 kere kpss girdi 80 puana kadar çıkmış olmadi. Gelen bilgilere göre kamu kontenjanının %63’ü kadınlar tarafından isgal ediliyor.

peki sizin yorumunuz nedir?

Kızların kamuya daha çok atanması evlilikleri sizce azalttı mı?
Kızların kamuya daha çok atanması evlilikleri sizce azalttı mı?
Cevapla