Uzun zamandır işyerinde yeni birine gizlice bakıyorum ve anladi kendisi beyaz yaka ben mavi yaka yine olmaz böyle uzaktan iyi mi?

Güncellemeler
9 ay
Sizde de oluyormu böyle elbise kıyafet alip aylarca giymediğiniz kiyamayip bugün çıkardım giydim insan kendini haya iyi hissettiyor sanki işçi değilde bir paralı bir iş insanı gibi motivesi oluyor spor giyerdim bugün babet ayakkabı açık kahve deri kumaş kareli pantolon siyah ve siyah sade tişört isterdim hep takım giyineyim küçükken çok giyerdim ve iş icabi kirleniyor diye üstüme ozen vermezdim aksine gitmeliyim insan belki karşı taraf ilgisine sebeb olabilir degilmi dostlar
Uzun zamandır işyerinde yeni birine gizlice bakıyorum ve anladi kendisi beyaz yaka ben mavi yaka yine olmaz böyle uzaktan iyi mi?
Cevapla