Patronuma raporu yetiştiremediğimi nasıl söylerim?

Bugüne bir rapor yetiştirmem gerekiyor fakat beklediğimden daha fazla iş olduğunu fark ettim. Aslında ne zaman biteceği bana soruldu ve çok özgüvenli ve net bir şekilde bugüne bitireceğimi söyledim 4 gün önce. Fakat bitmedi. Sorun yok gibi davranıp yetiştirmişim bir iki eksik varmış gibi mi davranmalıyım yoksa durumu anlatıp 1 gün daha ek bir süre mi isteyeyim? Bahane ve resmi açıklama konusunda da yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler. (İlk kez böyle sorumluluk içeren bir deadline'a sahibim ve biraz benim hatam böyle olması)

Ek bilgi: En az 5-7 sayfa daha eklenmesi gerekiyor şu anki rapora

Güncellemeler
9 ay
Söyledim. Sorun değil Acele etme dedi. Wuhu. Yorum yapan herkese teşekkür ederimm
Patronuma raporu yetiştiremediğimi nasıl söylerim?
Cevapla