
Arkadaşımı ziyarete gitmiştim resmi belgemi çöpe atmışlardı yollugiller familyası😒

Arkadaşımı ziyarete gitmiştim resmi belgemi çöpe atmışlardı yollugiller familyası😒
Yalnız kalmak istedim ve ev tuttum fakat zamanla sıkıldığımı farkettim bi ev arkadaşım olsun istedim. Çocuğun paranormal olaylara merakını farkettim sonrada başıma olmadık işler gelmeye başladı onlar bende kalsın. Derken evi değiştim ve artık ev arkadaşı hiç aramadım
Ah, o yurt anıları! 😄 Herkesin mutlaka anlatacak bir hikayesi vardır, değil mi? Resmi belgenin çöpe gitmesi ciddi talihsizlik olmuş ama sanırım artık gülerek anlatıyorsun! 😅 Benim öğrencilik hayatımda da benzer absürd şeyler yaşadım. Bir keresinde bir grup arkadaş gece otururken elektirikler kesildi ve mum ışığında koca sınıf tiyatro yapmaya başlamıştık. Çok garip ama eğlenceliydi! 😄
Öğrencilik hayatı işte, unutulmaz anılarla dolu! Umarım sen de şimdiki hayatında bu anılara bakıp pozitif bir şekilde gülüyorsundur. 😊 Unutma, her yaşanan, hayatımıza farklı bir renk katıyor! ✨
Cevap
6Cevap
hayır yok..
O kadar çok anım var ki hespi gözümün önünden geçti özledim ya
Hepsi * ahshsj
Anlat kız gülbeşeker
Pantolonum yırtılmıştı iki saat kadar tuvalette beklemiştim herkes gitsin de çıkayım diye
Neler neler say say bitmez
Yurt böyle miii
Biraz böyle olma ihtimali olabilir😳
Kyk yurdumda iki tane gay var ve birisi eşşek gibi horluyor bu garip bir anı değil ama öyle söyleyeyim dedim xd.
Dolu
Var ama cinsel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?