Üniversitede var. Aslında çokta korkaktım nasıl böyle şeyler yaptım hala aklım almıyor. Birgün üniversiteden biri bana yazıyor mesaj olarak ama ciddi ciddi karşılaşmadık. Birgün o kadar abaza ki benimle yüzyüze konuşmak için yanıma geldi. Bende o anda şimdi sevgilim o zamanlar en yakın arkadaşımdı. Yanından kalktım ve o çocukla konuşmaya gittim. Sonra sevgilim olup olmadığını sordu bende var dedim oysaki o anda yoktu. Sonra kim bu falan gibisinden sordu. Bende kulağına eğilip hafif gülümseyerek " Şu anda sana bakıyor ve eğer biraz daha meşgul edersen sanırım dayak yiyeceksin" dedim. Yüzündeki hüzün ömre bedeldi. 2 yıl boyunca benimle muhatap olmadı.
Cokk varrr. Ilk okulda hatirladigim Kardesimi doven baski yapan bir cocugu (benim yasimdaydi) dovmustum asla unutmam o olayi. Okul cikisi evine yakin bir yerde bir ton dayak atmistim bir daha yaklasamadi hala beni bir yerlerde gordugu zmn uzun uzun bakar artist. Lise yillari inek gibi calistigim ama en cok eglendigim zmnlardandi. Deli dolu gecirdik. Okuldan kacmalarimiz vardi, yeni araba surmeyi ogreniyoduk araba var diye kaciyoduk. Sigara meraki vardi okuldan kactigimiz zmn sigara alip iciyoduk sonra parfumle yikaniyoduk kimse kokusunu almasin diye. arkadasim bi cocuga asik oldu diye okulun girisine kocaman cocugun adini yazmistim benn🙄 ben niye yaziyosam s@lakliga bak. Okulda calisan sekreter gormus beni yazarken tabi arkadasimda var ama o oturuyo kenarda. Ertesi gun herkes okulda konusuyo kim yazdi bunu neden yazilmis falan diye. Kadin beni kenara cekip gordum ama soylemicem demisti yerin dibine gecmistim. Bide Bir kizi dovmustum bana kufur etti diye. Sonraaa birinden hoslanip acilmistim reddetmisti beni😅olaylar olaylar… universite yillari cok guzeldi hic anlatmayim detayli.
Üni 2 deyim sınıfta bir çocuk vardı aynı otobüsle gidip geliyoruz ama sadece bir kaç kere konuşmuşuzdur total 2 yılda djdn ama insan konuşmasa bile bilir yani sınıf arkadaşını neyse soğuk kış günü okul sabahı ikimizde farklı duraklardan bindik aynı otobüse yolda giderken sınıf grubunda mesaj atmışlar ders iptal oldu diye djdjd benim evle üni arası 1 saat yol djdn ben mesajı görmedim hatırlamıyorum internetim mi bitmişti neyse sınıf arkadaşım dediğim şahıs, in cinin top oynadığı tekrar diyorum kış yani yolun ortasında indi. Bende ona bakıyorum işte acaba niye indi bir şey mi oldu diye djdj ben inmedim okula kadar gittim. Benim gibi iki üç tane daha saf mesaja bakmayıp gitmişiz derse. Öğrendiğim de küfretmiştim fjdjjd bir sonraki gün hesap sormaya gittim yüzüme mal mal baktı fjfnf bu da benim hikayemdi. Tişikkirler 🌸
hahaha söylese iyiymişti ama o da gördüğünü düşünmüştür belki işte bilememiştir :) sen de bundan sonra mesajlara bakarsın artık :D o günden sonra yani :D
Lisede sınıftan birkaç kişi birbirini bayıltıyordu öyle sırayla. En son böyle uzun boylu bir arkadaşı bayılttılar, çocuğun o kadar ağır olacağını tahmin edemediler tutamayınca çocuk kafa üstü yere düştü. Birkaç dakika içerinde ayıldı ama hiçbir şey hatırlamıyodu. Biz de okulun hemşiresine haber verdik, ambulans geldi çocuğu aldı vs.
Çocuğun babası polisti bu arada, müdürle beraber içeri girdiler kim yaptı diye. Kimse kimseyi ifşa etmeyince tek tek sorguya çekilmiştik müdür odasında sjdkakak Yine de bir kişi bile ifşa etmedi
Valla 44 kişiden biri bile bir tane isim vermemiş sjsjak 50 kere falan tehdit edildik toplu uzaklaştırma alacağımızla ilgili. Sınıf gibi sınıf cidden nejwnwjd
Yani o işi 10 kişi yaparken orada sadece bir kişiye öyle bir olay denk geldi diye birinin ceza alması da haksızlık olacaktı. Ben o gün orada herkesin dersini aldığını düşünüyorum, cezanın da amacı bu değil mi zaten
Üni de 2 arkadaş gizli saklı kız yurduna girmiştik (yangın merdiveninden) Hemen bi odaya daldık Allahtan kimse yoktu odada Ranzaya uzandım bi sigara yaktım Derken dolabın birini açtım Biraz kurcaladım rujlar makyaj malzemeleri orkidler felan filan Derken odaya bornozla bi kız girdi Erkeeek erkeeeek diye bağırarak kaçtı koridorun sonuna doğru Arka camdan atladık 2ay kimin girdiğini araştırdı yönetim ama bi sonuç çıkmadı Şimdi ki aklım olsa s. kseler öyle bişey yapmazdım Pek heyecanı yok ama öyle bi anıydı işte
Lise birinci sanıftayım, okulun ilk günleri. Bir kaç arkadaş grup oluşturuyorlar. Kağıda falan yazıyorlar böyle. 😄 Bir arkadaş dedi ki Tevfiği'de yazın. Ben ilk başta olayı anlamadım. Hocayı beklerken konuşanları falan yazıyorlar sanıyorum. "Beni niye yazıyorsunuz çıktımı bile çıkarmadan oturuyorum şurada." dedim. Sonra da kız "olsun, 4 yıl beraberiz yani, biz seni çok sevdik arkadaşımız ol sende" dedi. Ben böyle utançla karışık bir sevinç yaşadım, "ha öyle yani, tamam olur o zaman" dedim. Ama olayı anlamadan tepki verdiğim için çok pişman olmuştum. 😅
Şimdi zil çaldı ve kütüphaneye çıktık (Biz o zamanlar ingilizce dersini kütüphanede yapardık tabi ara sıra ders işlemediğimiz vakitler kitapta okuyorduk tabi) hoca dersi anlatmaya başladı birden bire bir b*k kokusu çelmeye bsşladı ardından diğerlerinede tabi hatta biri demişti ki "Hocam biryerlerden b*k kokusu geliyor". Sonra anladık ki sınıf arkadaşımız Irmak donuna sıçmış hani derlerya "Güzel kızlar pembe sıçar çirkin kızlar ise donuna sıçar" diye 😂 Heryer b*k koktu o kokuya dayanamayıp kusanlar bile oldu mideleri bulanıp cidden yani. Hayır görende sanacak okulumuzda tuvalet yok. Git hocam tuvaletim geldi gidebilir miyim vallahi zor tutuyorum altıma yapacam de. Yollasınlar git yap gel. Hayır istemeyede üşeniyorlar cidden bunun gibi birçok çişli boklu anım var hepsini tek tek yazamam Üşeniyorum.
Meslek lisesindeydim. Bütün sınıf sigara içiyodu bizde içmeyen yoktu. Hepimiz lavaboya sıra sıra sigara içmeye giriyoduk. Tabi biz içerken dışarıda diğerleri sıra bekliyo hoca gelirse diye nöbet tutuyodu. En son artık müdür yardımcısının canına tak etmiş olmalı ki yanında bizim bölüm hocalarıyla fbi open the door yaptılar. Tüm sınıf uzaklaştırma almıştık hiç unutmam. 😂😂😂
90lı yıllarda ortaokul ve lise okudum anı çok. Hiç unutmuyorum bir gün sınıfın duvar tarafında en sonda oturuyorum önde volkan ve Ahmet vardı. Volkan tarih kitabındaki padişah fotoğrafını yeşil silgi ile sildi. Ahmet elini kaldırdı hoca o esnada tahtaya bişeyler yazıyordu hocam bişey diyebilirmiyim dedi buyur deyince volkan falan padişahı tarihten sildi dedi öğretmen yüz ifadesini ömrüm boyunca unutmam gülme ile kızma arasında elinde tebeşir öylece kala kaldı.
Lisede edebiyat öğretmenimiz Kurtlar Vadisi Pusu hastasıydı, dersi cuma günü olurdu. 2 dersi de diziden konuşmaya başlardım öyle kaynatırdık. Bir de dizide ki İskender ve Muro karakterlerinin taklidini yapardım ders hepten giderdi. Aslında taklit yeteneğim bu 2 karakterle sınırlı değil. Toplamda 6 - 7 dizi & film karakterlerini taklit ediyorum. 😂😂Bu resimdekileri taklit edebiliyorum.
Lise 1 de bir gün baya hastalanmıstım neredeyse ayakta duracak halim yoktu ama gene de okula gideyim dedim gittim sırada bekliyorduk okula girmeden önce ulan sıradayken ben dayanamayıp bir kustum etraf berbat kızların eteklerine filan geldi herkes kaçışmaya basladı etraftan okulu silahla bassan öyle kaçamazlar bdhdehh ahhaa
Üniversitede bı kız vardı neden bilmem sürekli benle konuşmaya çabalıyor kimle konuşuyordum onla konuşuyor benimle aynı saatlerde yemek yiyor benim yediğim tarz şeylerle besleniyor bir süre sonra benim gibi davranmaya başlamıştı ve kütüphanede yanıma gelip ders mi çalışıyorsun dediğinde sanane ve alalhin şizofreni bağrı burada rahat bırak diye bagirmistim kıza çıkışta da saç baş yolmustum ama kızla ilk ve son konuşmam bu olmuştu
bizim mal bi tarih hocamız vardı zaten tarihi onun yüzünden sevmem neyse ben de bi yerden kedi sesi melodisi bulmuştum zil sesi yaptım telefona bi poşetin içine koyup çöpün içine saklıyoduk sonra millet derste beni çaldırıyodu çılgın miyav sesleri yankılanıyordu sınıfta :D bi de bizim lisenin halısahası vardı bi kere boxer ve ayakkabı ile futbol oynamıştım
İlk görüşte aşk hikayemi anlatayım. 8. sınıfın 1. mi 2. dönemi mi ne. Herneyse sınıfımıza bir kız geldi annesiyle. Adı Yağmurdu. Tabii ezik ben yine en sağ ve en arka sırada oturuyorum. Ne kadar aşık olsam da söyleyemedim. Hem söylesem ne olacaktı ki? 8. sınıfı bitirir bitirmez memlekete temelli geri döndük.
Matematk sınavını çalmıştım ve soruları çözmeye çalıştım ama yapamadım. Bilen arkadaşıma soramadım şikayet eder diye. Tek hoca vardı ona zaten soramazdım. Başka da tanıdık matematikçi yoktu. Yine 40-50 falan aldım.
Hoca derse bilgisayrıyla gelirdi hep. Bir gün hocam bi mail atabilir miyim dedim. Açtı bilgisayarı verdi bana. Baktım sınav soruları orada. Önce atmam gereken maili attım sonra da sınav kağıdını kendime attım.
sende anlatsaydin bari 😄 ben ilk aklima gelen yanlış bisey soylemistm yandaki arkadaşa önumdeki de sagolsun bana guvendigi icin doğru sanmış aynisini demişti 😄 öğretmen sorunca, sonuç benden duyduğunu anladim
Hoşlandığım çocuğa balık almıştım. Hayvanları çok seviyordu. Babam memur olduğu için başka şehire gitmiştik. Birgün bana msn’den balığın fotosunu atmıştı. Bende dayanamayıp ağlamıştım.
Sosyal medyadan yüz vermediğim kişi hocam çıkmıştı hatta aynı sınıfta karşılaştığımda çok genç gösterdiği için bizim sınıfa geçişle gelen öğrenci falan sanmıştım en başta ve o zamanlar sevgilim var diye adamı hiç kaale almadım şimdi olsa fena yürürdüm
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sınıfımdaki kaşar bir kiz tayfası benim sınıfta bir çocuktan hoslandigima dair söylenti çıkarmıştı. Insanlarin yanindan geciyorum bir bakiyorum kendi aralarinda bu konuyu konuşuyorlar. Onlar yuzunden bir süre başım önde gezdim. Yerin dibine girdim resmen. Bu insanlar baskalarini küçük düşürmekten neden bu kadar zevk alir ki?
Sabah arkadaşim okuldan gelmiş anlatiyor bana kanka neler oldu neler bilsen diye bende ne oldu diye sordum baktim çantasina ayran bulaşmiş diyor çantamda ayran patladi bende nasil oldu bu diye sordum anlatmaya başladi beni okula giderken tavuklar kovaladi gagalamaya başladi ayranimi patlattilar dedi gül gül öldüm xd
Bi diğer animda biz tenefüste abur cuburlari siranin altinda saklayip yerdik kimsenin cani çekmesin diye ama yakalanirdik sonra herkes istemeye başlardi bize kalmazdi
Ortaokulda bir tane arkadışımın kolundan çekiştiriyordum, farkında olmadan kaygan zeminde duruyormuşum haliyle arkadaşımı çekiştirincede kayıp yere düştüm ortamdaki herkes bana gülmüştü :D unutamadığım anım çok var ama aklıma ilk bu geldi.
O kadar var ki biraz haylaz öğrenciydim bayan geometri hocası ders anlatırken biz arkadaşlarla komik bişey konuşuyorduk sinirlendi bana herkesin içinde y*vşak y*vşak ne gülüyorsun dedi donakaldım öylece 😅
Evet lisede sevdiğim kızla tarih sınavı için iddiaya girmiştik hocamız sordu kaç bekliyorsun 95 dedim millet gülüyor tabi hiç ders çalışmayan ben normal ama 5 saat ders çalıştım o kız için geçtim ama yemeği yine ben ısmarlamıştım
ablam benim ödevimi yapmıştı ve öğretmen bana bu ödevi sen mi yaptin diye sordu o zaman küçüğüm tabi bende evet hocam dedim sen geleceğin yazarısın aferim sana dedi sonra veli toplantısında beni anneme övdü annemde beni ele verdi o ödevi ablası yaptı demişti 😂
Ortaokuldayken gözlüklü bir arkadaşım camdan bakıyordu, kafasına şaplak atınca bebenin gözlüğü aşağı uçtu paramparça olmuştu. Bebeye para vermemek için 2 3 gün okula gitmemiştim. Allah affetsin
Üni zamanlarında param yok diye hiç canlı müziklere filan gidemezdim onun yerine uykum var diye yalan söyleyip yurda geçerdim. Bu hissi yüz yıllar geçse de unutacağımı sanmam.
İlkokuldayken çocuğun birinin ensesinden aşağı toplu iğne atmışlardı çocuk sınıfın ortasında soyunmaya başladı türkçeci oğlum napıyorsun git tuvalette soyun diye bağırıyodu ne gülmüştük
Kar yagmisti İstiklal marsi okunacagi anda herkes siradaykn tam karsilarinda merdivenin en ustunden asagi dogru kaydim 😂 nasil bir rezillik
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Aile düzenimin kötülüğünden liseyi zor bitirdim üzüntüden anne yok baba var ama yanımda olmayışından sağda solda büyümemden hiç güzel anım olmadi sadece okula gidip geldim okuldaki sessiz kişileri üzmeyin vardır bir derdi anlatamiyordur
Biyoloji sinavinda sandalyeme oturacaktim birisi arkamdan sandalyeyi cekti ve yere dustum. Herkes güldü ama benim icin travmaydi sanirim o zamanlar jsjsjsj
Benim aklıma hep fizik hocası geliyor. Kendi gibi küçük bir arabası vardı ogrenciler onu kaldırdılar onu oda sinirlendi. Bide sinirlenince bizide darlıyordu😁😂 banada gıcıktı çok çene yapardım.
Şöyle bir şey aklıma geldi anlatıcam ama aşırı komik ve beni canım yerine koyacak😂üniversite birinci sınıfım bi çocukla tanışıyorum dedikki buluşalım. dersimin bitişine gelecek bi baktım arabayla gelmiş. sasirdim neyse bindik Bakalim direk kapılar kitlendimi otomatikmis galiba😂strest olup çocuğa kapıları neden kitledin nereye gidiyoruz dedim😂😂😂not çocuk beni arabadan indirmedi saolsun kilitleri açtı 😂
Yine üniversite birinci sınıftayım ilk sınavıma giricem matematik1😂 koridorda bekliyorum sevdiğim de bie çocuk var tak onu gördüm yanında bir kız. Neye uğradığimi şaşırdım sem sinavi boş ver kos bahceye yagmurun altinda agla bir daha o okula girmem diye ahahaja nereye girmiyorsam. arkadaşlarım zorla soktu ama sınava oturdum ağlıyorum aglaya aglaya yaptım sinavi😂hoca onun üzerine bütün bir sene bana ağlayan kız diye seslendi rezil bi anı daha😂😂😂
Ah ah sorma ne saflık ne saflık 19 yaşındayken hayat çok zormus çok cocuktum o zamanlar üniversiteye bi gittim birini sevdim o beni sevmedi diye üniveriste hayatımı bok ettim